Indonéziában hódít mobil fizetési megoldásával a Cellum
A magyar Cellum által fejlesztett mobilfizetési szolgáltatással lép hamarosan piacra Indonézia meghatározó IT-cége, az Anabatic Technologies. A két társaság vezetése néhány nappal ezelőtt írt alá megállapodást, melynek értelmében az Anabatic saját márkaként, Mobile Bersama néven vezeti be az ázsiai országban a szolgáltatást.
Hamarosan már Indonéziában is használhatják pénztárcaként az okostelefonokat a Cellum biztonságos mobilfizetési megoldásán keresztül. Az ázsiai ország igazi mobil nagyhatalom: 240 millió mobil előfizető közül 60 millióan okostelefont használnak, ezeken futhat néhány hónap múlva a Cellum által fejlesztett alkalmazás.
Az országban az elmúlt két évben szinte felfoghatatlanul gyorsan nőtt, megnyolcszorozódott az okostelefonok száma. Bár az e-kereskedelem jelenleg még gyerekcipőben jár, előrejelzések szerint a következő 4 évben tízszeresére duzzadhat ez piac. A Cellum és az Anabatic közös innovációja mindebben vezető szerephez juthat.
A Cellum – számos európai ország után – most először lép az ázsiai piacra, és rögtön az egyik legnépesebb országban, Indonéziában vezetik be a cég mobilfizetési megoldását.
A Titan Group vállalatcsoporthoz tartozó Anabatic Technologies Indonézia egyik legismertebb informatikai vállalata, szoros stratégiai együttműködést tart fenn többek között az IBM-mel valamint számos pénzügyi és kereskedelmi iparágakban működő, meghatározó indonéz vállalattal. A magyar céggel kötött együttműködési megállapodás értelmében az Anabatic saját márkaként vezeti be a Cellum technológiájával működő mobilfizetést.
Az indonéz mobilokból is pénztárcát csinál a Cellum
A Mobile Bersama komplex mobilfizetési, mobilkereskedelmi megoldás, amely számos szolgáltatást egyesít. Lehetőség lesz
- telefonkártyák egyenleg feltöltése,
|
Kapcsolódó cikkek
- Okostelefon kezeli majd a hűségkártyát is
- Termékbejelentések a G Datától
- A siker kulcsa a nyomdaiparban
- A városra figyel a világ
- Új HP termékek, hogy megzavarjuk támadóinkat
- QR-kóddal végigkövethető az élelmiszerek életútja
- Sérülékenység vizsgáló megoldás a Noregtől
- Nagysebességű rendszámtábla-felismerő rendszert fejleszt a Xerox
- A nemzeti mobilfizetési rendszer indulását jövő júliusra halasztanák
- Európában először hazánkban mutatkozik be az LG újgenerációs VRF megoldása
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.