Indonéziában hódít mobil fizetési megoldásával a Cellum

forrás: Prím Online, 2013. október 4. 12:13

A magyar Cellum által fejlesztett mobilfizetési szolgáltatással lép hamarosan piacra Indonézia meghatározó IT-cége, az Anabatic Technologies. A két társaság vezetése néhány nappal ezelőtt írt alá megállapodást, melynek értelmében az Anabatic saját márkaként, Mobile Bersama néven vezeti be az ázsiai országban a szolgáltatást. 

 

Hamarosan már Indonéziában is használhatják pénztárcaként az okostelefonokat a Cellum biztonságos mobilfizetési megoldásán keresztül. Az ázsiai ország igazi mobil nagyhatalom: 240 millió mobil előfizető közül 60 millióan okostelefont használnak, ezeken futhat néhány hónap múlva a Cellum által fejlesztett alkalmazás.

 

 

Az országban az elmúlt két évben szinte felfoghatatlanul gyorsan nőtt, megnyolcszorozódott az okostelefonok száma. Bár az e-kereskedelem jelenleg még gyerekcipőben jár, előrejelzések szerint a következő 4 évben tízszeresére duzzadhat ez piac. A Cellum és az Anabatic közös innovációja mindebben vezető szerephez juthat.

 

A Cellum – számos európai ország után – most először lép az ázsiai piacra, és rögtön az egyik legnépesebb országban, Indonéziában vezetik be a cég mobilfizetési megoldását. 

 

A Titan Group vállalatcsoporthoz tartozó Anabatic Technologies Indonézia egyik legismertebb informatikai vállalata, szoros stratégiai együttműködést tart fenn többek között az IBM-mel valamint számos pénzügyi és kereskedelmi iparágakban működő, meghatározó indonéz vállalattal. A magyar céggel kötött együttműködési megállapodás értelmében az Anabatic saját márkaként vezeti be a Cellum technológiájával működő mobilfizetést. 

 

Az indonéz mobilokból is pénztárcát csinál a Cellum

 

A Mobile Bersama komplex mobilfizetési, mobilkereskedelmi megoldás, amely számos szolgáltatást egyesít. Lehetőség lesz

 

- telefonkártyák egyenleg feltöltése,
- QR kód lefotózásával számlák, csekkek befizetésére és szolgáltatások termékek megvásárlására,
- webhopokban történő vásárlásra a telefonszám megadásával,
- mobilparkolásra, 
- mobiladományozásra
- telefon applikációk, játékok kifizetésére,
- telefonok közötti pénzátutalásra

 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01