A Microsoft újrahasznosítja az inaktív fiókokat
A Microsoft bejelentette, hogy újrahasznosítja inaktív Outlook, Hotmail és Live fiókjait, ami azt jelenti, hogy a törölt fiókazonosítókat később újra lehet használni.
A Microsoft rendszeresen informálja felhasználóit, hogy fontos, hogy belépjenek fiókjaikba, legalább 270 naponta, különben törölhetik a fiókhoz való hozzáférést. A vállalat ezt most meg is teszi, és az adatokat véglegesen törli a szerverekről.
Az újrahasznosítás a metódus esetén azt jelenti, hogy a törlés után 360 nappal a fiókhoz tartozó felhasználónév ismét elérhetővé válik, így új fiókot hozhatunk létre egy, már korábban törölt felhasználónévvel.
A Yahoo a Microsofthoz hasonlóan szintén ezt az üzletpolitikát vallja, és erről tájékoztatja is felhasználóit. Ám sajnos ez a módszer még nem tökéletes, nyáron előfordult olyan hiba, hogy az előző tulajdonosnak érkezett leveleket is megkapta az új felhasználó. Remélhetőleg a Microsoft már kellő körültekintéssel kezeli ezt a lehetséges problémát.
A Google nem állt be a sorba ezen a téren, még akkor sem használható egy korábbi felhasználónév, ha a fiókot már évekkel ezelőtt törölték.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- 10 ujjas 10,1-es kompakt notesz az ASUS-tól
- Kétlépcsős hitelesítést vezet be a Yahoo
- Ingyenes Windows Azure tanfolyamok hazai informatikusoknak
- Két új Microsoft táblagép
- Tim Cook: A Microsoft másolja az Apple stratégiáját
- Windows 8.1 – tudjuk az árát
- Jöhettek volna Nokia droidok
- Startup programot indít a Microsoft
- Már IMAP támogatással is rendelkezik az Outlook.com
- Microsoft: felhőalapú szoftver nonprofit szervezeteknek ajándékba
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.