QR 2.0: Új generációs QR kód törölheti el a nyomtatott igazolványokat és jegyeket
Világújdonságot jelentett be a Cellum Las Vegasban
Magyar találmány alakíthatja át gyökeresen a QR-kód használatát. A Cellum cégcsoport fejlesztésével lényegében lemásolhatatlanná és hamisíthatatlanná válnak az elektronikus jegyek és igazolványok. A MasterCard Mobile megoldást is kifejlesztő magyar cég az ágazat egyik legjelentősebb iparági eseményén, a Las Vegas-i Money2020 konferencián mutatta be az újgenerációs mozgó QR-kód technológiát. Közlekedési jegyek, koncertbelépők, igazolványok, személyre szóló kuponok kerülhetnek át teljes biztonsággal az okostelefonokra.
A Cellum új megoldása iránt már most is komoly érdeklődést mutatnak a nemzetközi pénzügyi szolgáltatók és IT óriások. A kereskedelmi alkalmazás várhatóan 2014 elején jelenik meg a világ különböző piacain.
Kapcsolódó cikkek
- Indonéziában hódít mobil fizetési megoldásával a Cellum
- Okostelefon kezeli majd a hűségkártyát is
- QR-kóddal végigkövethető az élelmiszerek életútja
- A nemzeti mobilfizetési rendszer indulását jövő júliusra halasztanák
- Az év legjelentősebb infokommunikációs projektje a MobilTárca
- Termékfelismerős mobilapp a Cellumtól
- Fizetési rendszert tesztel a Facebook
- Elindult a Mobiltárca alkalmazás tesztelése
- Magyarországon adottak a feltételek az érintés nélküli mobilfizetésre
- Hazai know-how külföldön
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.