Innovációra összpontosítva erősít a feltörekvő piacokon a Dell
A Dell számítástechnikai vállalat az új tulajdonosi struktúrában a PC és táblagép üzletágra, valamint a feltörekvő térségekre összpontosítva bővíti értékesítési hálózatát - mondta Dienes-Oehm Tivadar, a Dell Magyarország ügyvezetője kedden Budapesten, a vállalat legújabb termékeinek bemutatóján.
A Dell Inc. kivásárlása a legnagyobb leveraged buyout volt a Hilton Worldwide Inc. 2007-es kivásárlása és tőzsdei kivezetése óta, amit a Blackstone Group LP hajtott végre. A "leveraged buyout" keretében a vevő részben olyan hitelből finanszírozza a kivásárlást, amelyre a megvásárolt vállalat cash-flowja és eszközei nyújtanak fedezetet.
Dienes-Oehm Tivadar a sajtótájékoztatón elmondta, az új többségi tulajdonos teljes egészében ki fogja vásárolni a céget a tőzsdéről, amely onnan kezdve a világ legnagyobb privát számítástechnikai vállalataként működik tovább.
A Dell magyarországi ügyvezetője hangsúlyozta, hogy nem pusztán pénzügyi befektetésről van szó, a kivásárlás célja kizárólag a Dell innovációs tevékenységének folytatása volt. "Magánvállalatként egyetlen kizárólagos célunk ügyfeleink kiszolgálása lesz üzleti terveik megvalósítását támogató innovációval" - idézte Dienes-Oehm Tivadar a vállalat alapító-vezérigazgatójának szavait.
Az új tulajdonosi struktúrában alapvetően minden marad a régiben - hangsúlyozta a Dell Magyarország vezetője -, így a cégvezetés, a stratégia, a pénzügyi stabilitás, a tevékenységnek az innovációra és az akvizíciókkal megvalósított fejlesztésekre irányul fókusza, valamint az ügyfélszolgálat melletti elkötelezettség.
A Dell növekedési terveit kifejezetten a feltörekvő piaci terjeszkedésre összpontosítja a jövőben - hangzott el a tájékoztatón. A lehető legnagyobb lendülettel fejleszti személyi számítógép és táblagép üzletágát, az ügyfélszolgálat terén pedig a lehető legegyszerűbb és leghatékonyabb megoldások mellett kötelezi el magát.
A Dell Magyarország szempontjából a növekedési tervek a viszonteladói hálózatot támogató képviselet bővítésében ölthetnek formát. A Dellnek azonban továbbra sem célja, hogy közvetlenül jelenjen meg a piacon, hagyományos közvetett értékesítési modelljén ezentúl sem áll szándékában változtatni - jelezte Dienes-Oehm Tivadar, a Dell Magyarország ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkek
- Michael Dell és a Silver Lake felvásárolja a Dell-t
- A Dell új partnereszközzel ünnepli PartnerDirect EMEA ötödik évfordulóját
- Szerkezetátalakítással új piacokat nyitott meg a Dell
- Szárnyalt az első negyedévben a Dell
- Adattároló céget vett a Dell
- A HP győzelmével zárul a Dell kontra HP felvásárlási csata
- A HP ismét rátromfolt a Dellre, már 2 milliárdot ér a 3PAR
- Komolyan verseng a Dell és a HP a 3PAR-ért
- Kommunikációs- és mobilrészleget alakít a Dell
- A Dell 3,6 milliárd dollárért megvásárolja a Perot Systems céget