Hazánkban is kapható a Sony SmartWatch 2
A Sony tegnap bejelentette, hogy hazánkban is elérhető a SmartWatch 2, amely jelenleg az egyetlen vízálló okosóra a piacon.
A Sony piacvezető a csuklón viselhető okos kiegészítők között, első okosóráját 2007-ben dobta piacra. A SmartWatch 2 képviseli a Sony SmartWatch termékcsaládjának második generációját, és elődjének sikerét próbálja folytatni, amelyre a felhasználók több mint egymillió alkalmazást töltöttek le az elmúlt évben.
Stefan K. Persson, a Sony Mobile Communications kiegészítőkkel foglalkozó üzletágának vezetője kiemelte, hogy a SmartWatch 2-vel a vásárlók visszajelzéseire szerettek volna reagálni, és minden eddiginél egyszerűbbé tenni ezeket az alap tevékenységeket számos kisegítő alkalmazással.
„A vásárlók szerettek volna egy stílusos, mégis praktikus kialakítású, hosszú üzemidővel bíró okosórát - és mi pontosan eszerint terveztük meg a SmartWatch 2-t. A rugalmasságot is szem előtt tartottuk – így ez az eszköz szabadon használható bármelyik androidos okostelefonnal, az egyre több saját készítésű, illetve külsős fejlesztőktől származó alkalmazások pedig új lehetőségeket nyújtanak a mindennapi mobilhasználatban.” – mondta.
Mostantól akár a zsebünkben is tarthatjuk a telefonunkat
A Smartwatch2 létrehozásánál arra törekedtünk, hogy a felhasználóknak kevesebb alkalommal kelljen elővenniük telefonjukat, és a SmartWatch2-vel kiválthassák, illetve kiegészíthessék a leggyakrabban okostelefonnal végzett tevékenységeiket. A készülék másodpercek alatt bekapcsolható, és a vásárlók máris olvashatják az sms-eket, megnézhetik e-maileket. Ezen felül a Gmail, Facebook és Twitter értesítéseket (Twitternél akár re-tweetelhetnek is), fogadhatják, vagy akár el is utasíthatják a bejövő hívásokat, sőt le is némíthatják a telefonjukat. Az NFC technológiának és az egy érintéses csatlakozásnak köszönhetően ez a vezeték nélküli kiegészítő ideális választás olyan nagy kijelzős készülékekhez, mint például az Xperia™ Z Ultra, főleg azokban az élethelyzetekben, amikor különösen fontos a diszkrét telefon használat.
Szép, tartós külső
A SmartWatch 2 ugyanazt a dizájnt képviseli, mint a legújabb Sony Xperia okostelefonok. A vékony minimalista megjelenés, a por-, és vízállóság, illetve a Sony védjegye, az alumínium bekapcsoló gomb már mind-mind ismerős lehet. Az IP 57 minősítésnek köszönhetően ez a por-, és vízálló okosóra akár fél órát is kibír édesvízben egy méter mélyen. A SmartWatch 2 számos divatos szíjjal tehető változatosabbá. Kapható hozzá többek között rozsdamentes acél, barna vagy fekete bőrszíj vagy akár 5 különböző színű szilikonpánt is. A Sony ezen kívül szabvány – 24 mm széles – szíjvastagságúra tervezte a készüléket, így a vásárlók tetszésük szerint választhatják ki, milyen szíjjal szeretnék viselni a SmartWatch 2-t.
A leghosszabb üzemidővel bíró okosóra
A korábbi okosórák felhasználói visszajelzéseit figyelembe véve a Sony keményen dolgozott azon, hogy meghosszabbítsa a SmartWatch 2 üzemidejét. A transzflexív kijelző fényvisszaverő elemeket használ, hogy erős napsütésben, háttérvilágítás nélkül is jól olvasható legyen a kijelző, az energiatakarékos processzor pedig lehetővé teszi az optimális üzemidő elérést. Ezeknek köszönhetően sikerült elérni, hogy a készülék (normál felhasználási körülmények között) akár 4 napig is kibírja töltés nélkül.
Android alapú nyitott ökoszisztéma
A SmartWatch 2 minden olyan androidos telefonnal kompatibilis, amelyen legalább Android 4.0 (Ice-cream sandwich) vagy újabb verzió fut. A fejlesztők számára ez lehetővé teszi, hogy az órát, mint egy második kijelzőt használhassák alkalmazásaikhoz. Rezgő funkcióval is rendelkezik, melyet a fejlesztők a különböző értesítéseknél használhatnak fel. A gyorsulásmérőt pedig plusz érzékelőként használhatják a fizikai aktivitást mérő alkalmazások esetén.
A SmartWatch 2 bevezetésekor a felhasználók több mint 40, teljesen optimalizált alkalmazásból választhatnak, valamint a készülék kompatibilitása miatt használhatják a készülék elődjéhez tervezett további 300 alkalmazást is. A Sony az augusztusi SmartWatch2 SDK bemutatása óta dolgozik együtt külsős fejlesztőkkel azért, hogy minél több SmartWatch 2-re optimalizált alkalmazás készülhessen el. Az Xperia okostelefonokba gyárilag telepített, vagy a Google Playről letölthető Sony SmartConnect alkalmazás keresési funkciójával könnyedén megtalálható minden kompatibilis applikáció.
A Sony SmartWatch2 főbb tulajdonságai
• Fényes kijelző (nagyfényben is olvasható)
• A leghosszabb üzemidejű okosóra (a töltöttségi szint jelző mutatja, az alacsony töltöttséget)
• Vízálló (IP57)
• Egyszerű beállítás (NFC párosítás és kapcsolódás)
• Önálló óra funkció
• Szabványos micro USB kábel a töltéshez
• Felhasználói felület hasonlít az Android felülethez, így könnyebben kezelhető
• Nagyobb kijelző és felbontás (1,6 inch, 220 x 176 pixel)
• Kiváló minőségű anyagok (alumíniumváz és rozsdamentes acél szíj)
• Kiterjesztett kompatibilitás (működik a legtöbb androidos telefonnal)
• Cserélhető szíjak - személyre szabható bármilyen szabványos 24 mm-es szíjjal
Kapcsolódó cikkek
- Egyedülálló hangélmény Sony zenelejátszókkal
- Regionális megállapodás az AXN és a Sony Mobile között
- Hazánkban is bemutatkoztak a Firefox mobilok
- Nem kedveljük a mobilappokat?!
- Itthon is megkezdi hódító útját a Lumia 1020
- Három az egyben zenei élmény a Sony Walkman WH szériával
- Magyarország jó úton jár a megújuló energiaforrások hasznosításában
- Hazánkban is teljes körűvé vált a Canon CPS szerviz
- Új Sony találmány: Okostelefonból prémium fényképezőgép
- Igazi fényképezőgép-élményt nyújt a vízálló Sony Xperia Z1
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.