Elérhető a Budapest BI Fórum részletes programja
November 6-7- között lesz a Budapest BI Fórum, amelynek részletek programterve már elkészült, és a hivatalos oldalon megtekinthető.
Elkészült az Budapest BI Fórum közel teljes programja, amely a két nap során plenáris előadások és párhuzamos szekciók révén kínálja szakmai előadások és esettanulmányok széles választékát, november 6-án az Open analitika, november 7-én pedig az Innovatív BI téma köré csoportosítva.
Az Open Analitika Naphoz kapcsolódóan november 5-ére hat workshopot szervezünk azok számára, akik szeretnének mélyebben is megismerkedni a nyílt forráskódú adatvizualizációs, adatbányászati, OLAP és BI megoldások világával.
A konferenciához kapcsolódóan idén is hirdetünk dashboard készítő pályázatot, ahol ezúttal a hazai személygépjármű állomány alakulását bemutató adatok lesznek a középpontban.
A részletes program és bővebb információ elérhető weboldalon.
Jelentkezés a konferenciára
A Budapest BI Fórumon az október 25. péntekig jelentkezők 15% kedvezménnyel vehetnek részt a konferencián.
Kapcsolódó cikkek
- Change the game! – itt a Digital Hack Konferencia!
- Internet Hungary – A hatalmas adathalmazok segítik, de nehezíthetik is a döntéshozatalt
- Internet Hungary konferencia Siófokon
- Csapdák növekedés nélkül?
- Mobil megoldások a HVG Mobile Day keretében
- Digital Hack néven Országos Marketing Konferenciát rendeznek
- Közeleg az idei Internet Hungary
- Médiakonferencia fókuszban a fiatalokkal
- Ha van pénzed és infrastruktúrád, uralod a kiberteret
- Webanalitikával és méréssel foglalkozik a HWSW új képzése
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.