USA: a legtöbben mobilon lógnak a közösségi oldalakon
A mobileszközök olyannyira elterjedőben vannak, hogy lassan többet vagyunk online jelen mobilon. A Statista egyik friss, a ComScore adataira alapuló felmérése az USA mobilhasználóinak online jelenlétét vizsgálta.
Tíz különböző kategóriában vizsgálta a Statista az amerikaiak internetezési szokásait, méghozzá arra voltak kíváncsiak, milyen arányban neteznek mobilról és PC-ről az emberek.
Az eredmények alapján egyre inkább a mobileszközök uralják mindennapjainkat, sokan kapcsolódnak ilyen módon a világhálóra. A felhasználók 86%-a itt nézi meg a különféle térképeket (vélhetően útközben), de egyre nagyobb teret hódítanak a mobilos játékok is, hiszen 78% vallotta azt, hogy mobilján játszik és csupán 22% PC-n.
Magas az aránya az időjárási információk mobilon való követésének is (69%), valamint a közösségi oldalakon való jelenlét is nagyrészt mobilon történik, ezt 65% vallotta.
Az ábra jól mutatja, hogy híreket még mindig nagy képernyőn szeretnek az emberek olvasni, és a vásárlásokat is még inkább PC-ről bonyolítják. Bár ez utóbbi már határeset a maga 46%-ával, ami feltehetően a sok mobilra optimalizált oldalnak és a nagy kijelzős mobiloknak is köszönhető. Hazánkban ez az arány (a mobilon való vásárlás) még jóval kevesebb, de ezek a számok jól mutatják merre tartannak a fejlődési irányok.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- Kik használnak mobilinternetet hazánkban?
- A nyilvános Wi-Fi veszélyei
- A Katona József Színház a SzEK-ben
- Az amerikai okostelefon-használók már reggel appoznak
- Az Amerikaiak lógnak legtöbbet mobilon
- Az androidosok több mint fele nem figyel a biztonságra
- 2017-re 5 milliárd mobiltulajdonos lesz
- A neten női táskát vásárlók egyhatoda férfi
- Az online csalások áldozatainak 41 százaléka sosem látja viszont pénzét
- Amerikában a szöveges üzenetek hódítanak az ezüstkorosztálynál
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.