online kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: online

Az online gyógyszertáraké a jövő? Trendek, kilátások a virtuális gyógyszerpiacon
Ahogyan a világon egyre növekvő számú ember jut okostelefonhoz, táblagéphez és internet kapcsolathoz, úgy növekszik évről évre a globális e-kereskedelem mérete is.

Online, SMS kóddal is szerződhetnek az adategyeztetésről lemaradt Telenor ügyfelek
Ma lejár a kötelező adategyeztetési határidő a feltöltőkártyás ügyfeleknek. A Telenor azonban kínál alternatív megoldást azoknak, akik mégsem teszik meg ezt a lépést.


Közel 50 milliós befektetést kapott a Helpy
A Drukka startup stúdió mintegy féléve indította útjára az online takarítás közvetítés területén hazánkban és Kelet-Közép-Európában is hiánypótló Helpy-t. A dinamikusan fejlődő startup már havi szinten több száz ügyféltől kap megrendelést.

Szlovákiában bemutatták az első külhoni magyar elektronikus törvénytárat
Bemutatták az első külhoni magyar elektronikus törvénytárat azon a Gazdasági és nyelvi gyarapodás nevet viselő szakmai konferencián, amelyet a felvidéki Révkomáromban rendezett kedden a Nemzetpolitikai Kutatóintézet és a Pro Civis polgári társulás. Potápi Árpád János, a Miniszterelnökség nemzetpolitikai államtitkára a bemutatón egyedülálló kezdeményezésről beszélt.

A cégek 60%-át érte már biztonsági incidens
A Kaspersky Lab legújabb jelentése rámutatott arra, hogy a vállalkozások 60%-a elismerte, hogy legalább egy olyan IT-biztonsági incidens érte őket, amely pénzügyi veszteséghez vezetett.

A netezők háromnegyede nem ismeri fel az online fenyegetéseket
A Kaspersky Lab kutatóinak kérdőíve szerint az internetfelhasználók háromnegyede (74%) letöltene egy potenciálisan rosszindulatú fájlt, amely annak tudható be, hogy sok esetben hiányzik a tudatosság és a kiber-hozzáértés, mellyel a felhasználók azonosíthatnák és elkerülhetnék az online veszélyeket.

Az ügyfélkapcsolat mint az üzlet motorja
Idén ismét az IIR Magyarország és a Partnering CE közös szervezésében rendezik meg az éves, ügyfélszolgálati vezetőknek, szakembereknek szóló szakkonferenciát, melynek célja, hogy az őket érintő aktuális kihívásokat, kérdéseket, legújabb trendeket megvitassa, lehetőséget teremtve a tapasztalat-cserére és networkingre.

Gravity: újabb potenciális világsiker a láthatáron
Az egyik legnagyobb nemzetközi ügyfélkörrel rendelkező magyar startup, a Gravity R&D egy olyan új fejlesztéssel rukkolt elő, amely révén a világ KKV-i könnyedén alkalmazhatják az egyik legkifinomultabb online ajánlórendszerét.

Helpy, az online takarítás-közvetítő magyar sikerstartup lehet
Hazánkban nemrégen indult el a kategóriában úttörő Helpy, az online takarítás-közvetítőm, mely egyelőre a budapestiek számára elérhető. A startup Magyarország mellett Kelet-Közép-Európát is meghódítaná, hiszen regionális szinten sincs még hasonló szolgáltatás a piacon.

Nyílt napot hirdetett a spermabankokba a világ legnagyobb webáruháza
Az egészségügyi szolgáltatások felé nyitott a Kína és a világ legnagyobb webáruháza, a Taobao, amely első lépésként megnyitotta három napra a spermabankokat az online közönség előtt, miközben apasági tesztek és termékenységi vizsgálatok ajánlatával bővítette kínálatát.

Az online ételrendelések öt éven belül átvehetik a vezetést az USA-ban
Egyre többen rendelnek internetről ételt az USA-ban. Míg néhány évvel ezelőtt telefonos rendelések voltak különösen népszerűek, addig mostanra a különféle mobilalkalmazásokat és az online felületeket használják egyre többen.

Okostelefonra cseréltük a CD-lejátszót
A Telenor egy online kutatást végzett. Kiderült, hogy a mobilinternet elterjedése egyre inkább átalakítja a zenehallgatási szokásokat és a zenei piacot is. Ma már úgy tűnik, leginkább okostelefonról hallgatunk zenét.

Egységes etikai kódexet fogadtak el a legnagyobb hazai társkereső oldalak
A legnagyobb magyar online társkereső oldalak együtt alkották meg saját etikai kódexüket, amelyet végül mindegyikük el is fogadott. Az Online Társkereső Szolgáltatások Etikai Kódexe azért jött létre, hogy egy, a hazai szinten általánosan elfogadott alapvető etikai szabálygyűjteményként szolgáljon, és biztosítsa a felhasználók személyiségi jogainak védelmét.

A médiatartalmat inkább online fogyasztják a fiatalok
Az eNET Internetkutató legújabb felmérésében a különböző korosztályok médiafogyasztási szokásait térképezte fel. Mint kiderült, a fiatal korosztály egyre inkább az online térben találja meg az őket érdeklő tartalmakat.

Konferencia a reklámpiacot átrendező törvényváltozásokról
Többen, többet adózunk, a hirdetési megrendelések más rendszerben jutnak el a megjelenésig! Hogyan tovább? A Piac és Profit következő konferenciájának fókuszában a reklámpiacot érintő törvényváltozások állnak.

Egyre gyakoribbak a túlterheléses támadások
A B2B International és a Kaspersky Lab egy közös kutatást végzett, mely szerint az online szolgáltatást nyújtó vállalatok 38 százaléka esett DDoS, vagyis túlterheléses támadás áldozatául az elmúlt egy évben: ennek aránya Európában 32 százalék volt. Ez azt jelenti, hogy minden harmadik ilyen vállalatot ért már ilyen támadás.

Online árulja használt autóit Amerikában a Tesla
A Tesla úgy döntött, használt autóit az interneten értékesíti, olcsóbb áron. A Tesla Model S használt változatai a vállalat új piacterén érhetők el különböző árakon.

Online házasságkötés az Ikeával
Nem, nem az Ikeával köthetünk házasságot, de az Ikea biztosítja számunkra a berendezést álmaink esküvőjéhez. Legyen a helyszín egy sátor a tengerparton, vagy egy erdő, az Ikea segít megrendezni a virtuális esküvőt.

Dinamikusan nőtt az ipari online árverések piaca
Az Intergavel Aukciószervező Kft. szerint egy év alatt jelentősen nőtt az ipari online árverések piaca. Tavaly a teljes értékesített volumen 100 millió forinttal növekedett 2013-hoz képest, a regisztrált vásárlók száma egy év alatt megduplázódott. Új tendencia, hogy a kis- és középvállalkozások is egyre inkább jelentkeznek eladóként is, nemcsak vásárlóként.
Cikkgyűjtő
További híreink
Szoboszlai Dominik és a Liverpool: Hogyan követhetjük nyomon a mérkőzéseiket?
Szoboszlai Dominik csatlakozása a Liverpool FC-hez nem csak a magyar, hanem a nemzetközi futballrajongók figyelmét is felkeltette. A középpályás teljesítménye és a csapat sikerei iránti érdeklődés folyamatosan növekszik. A nagy népszerűséghez természetesen hozzájárulnak a közösségi oldalak és azok az infokommunikációs lehetőségek, amelyekkel ma már akár útközben is nyomom követhetjük Szoboszlai Dominik játékát.
IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit
Az online videós reklámokat díjazó versenyt az IAB Hungary Digitális videó Munkacsoportja azzal a céllal hirdette meg, hogy felhívja a figyelmet az online videós tartalmakban a márkák üzeneteit kreatívan megfogalmazó csapatok munkájának jelentőségére. A szakmai zsűri a 2024-es év legjobbjainak ítélt alkotásokért február 6-án az Irányi Palota báltermében adta át a díjakat.