online kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: online
Az online gyógyszertáraké a jövő? Trendek, kilátások a virtuális gyógyszerpiacon
Ahogyan a világon egyre növekvő számú ember jut okostelefonhoz, táblagéphez és internet kapcsolathoz, úgy növekszik évről évre a globális e-kereskedelem mérete is.
Online, SMS kóddal is szerződhetnek az adategyeztetésről lemaradt Telenor ügyfelek
Ma lejár a kötelező adategyeztetési határidő a feltöltőkártyás ügyfeleknek. A Telenor azonban kínál alternatív megoldást azoknak, akik mégsem teszik meg ezt a lépést.
Közel 50 milliós befektetést kapott a Helpy
A Drukka startup stúdió mintegy féléve indította útjára az online takarítás közvetítés területén hazánkban és Kelet-Közép-Európában is hiánypótló Helpy-t. A dinamikusan fejlődő startup már havi szinten több száz ügyféltől kap megrendelést.
Szlovákiában bemutatták az első külhoni magyar elektronikus törvénytárat
Bemutatták az első külhoni magyar elektronikus törvénytárat azon a Gazdasági és nyelvi gyarapodás nevet viselő szakmai konferencián, amelyet a felvidéki Révkomáromban rendezett kedden a Nemzetpolitikai Kutatóintézet és a Pro Civis polgári társulás. Potápi Árpád János, a Miniszterelnökség nemzetpolitikai államtitkára a bemutatón egyedülálló kezdeményezésről beszélt.
A cégek 60%-át érte már biztonsági incidens
A Kaspersky Lab legújabb jelentése rámutatott arra, hogy a vállalkozások 60%-a elismerte, hogy legalább egy olyan IT-biztonsági incidens érte őket, amely pénzügyi veszteséghez vezetett.
A netezők háromnegyede nem ismeri fel az online fenyegetéseket
A Kaspersky Lab kutatóinak kérdőíve szerint az internetfelhasználók háromnegyede (74%) letöltene egy potenciálisan rosszindulatú fájlt, amely annak tudható be, hogy sok esetben hiányzik a tudatosság és a kiber-hozzáértés, mellyel a felhasználók azonosíthatnák és elkerülhetnék az online veszélyeket.
Az ügyfélkapcsolat mint az üzlet motorja
Idén ismét az IIR Magyarország és a Partnering CE közös szervezésében rendezik meg az éves, ügyfélszolgálati vezetőknek, szakembereknek szóló szakkonferenciát, melynek célja, hogy az őket érintő aktuális kihívásokat, kérdéseket, legújabb trendeket megvitassa, lehetőséget teremtve a tapasztalat-cserére és networkingre.
Gravity: újabb potenciális világsiker a láthatáron
Az egyik legnagyobb nemzetközi ügyfélkörrel rendelkező magyar startup, a Gravity R&D egy olyan új fejlesztéssel rukkolt elő, amely révén a világ KKV-i könnyedén alkalmazhatják az egyik legkifinomultabb online ajánlórendszerét.
Helpy, az online takarítás-közvetítő magyar sikerstartup lehet
Hazánkban nemrégen indult el a kategóriában úttörő Helpy, az online takarítás-közvetítőm, mely egyelőre a budapestiek számára elérhető. A startup Magyarország mellett Kelet-Közép-Európát is meghódítaná, hiszen regionális szinten sincs még hasonló szolgáltatás a piacon.
Nyílt napot hirdetett a spermabankokba a világ legnagyobb webáruháza
Az egészségügyi szolgáltatások felé nyitott a Kína és a világ legnagyobb webáruháza, a Taobao, amely első lépésként megnyitotta három napra a spermabankokat az online közönség előtt, miközben apasági tesztek és termékenységi vizsgálatok ajánlatával bővítette kínálatát.
Az online ételrendelések öt éven belül átvehetik a vezetést az USA-ban
Egyre többen rendelnek internetről ételt az USA-ban. Míg néhány évvel ezelőtt telefonos rendelések voltak különösen népszerűek, addig mostanra a különféle mobilalkalmazásokat és az online felületeket használják egyre többen.
Okostelefonra cseréltük a CD-lejátszót
A Telenor egy online kutatást végzett. Kiderült, hogy a mobilinternet elterjedése egyre inkább átalakítja a zenehallgatási szokásokat és a zenei piacot is. Ma már úgy tűnik, leginkább okostelefonról hallgatunk zenét.
Egységes etikai kódexet fogadtak el a legnagyobb hazai társkereső oldalak
A legnagyobb magyar online társkereső oldalak együtt alkották meg saját etikai kódexüket, amelyet végül mindegyikük el is fogadott. Az Online Társkereső Szolgáltatások Etikai Kódexe azért jött létre, hogy egy, a hazai szinten általánosan elfogadott alapvető etikai szabálygyűjteményként szolgáljon, és biztosítsa a felhasználók személyiségi jogainak védelmét.
A médiatartalmat inkább online fogyasztják a fiatalok
Az eNET Internetkutató legújabb felmérésében a különböző korosztályok médiafogyasztási szokásait térképezte fel. Mint kiderült, a fiatal korosztály egyre inkább az online térben találja meg az őket érdeklő tartalmakat.
Konferencia a reklámpiacot átrendező törvényváltozásokról
Többen, többet adózunk, a hirdetési megrendelések más rendszerben jutnak el a megjelenésig! Hogyan tovább? A Piac és Profit következő konferenciájának fókuszában a reklámpiacot érintő törvényváltozások állnak.
Egyre gyakoribbak a túlterheléses támadások
A B2B International és a Kaspersky Lab egy közös kutatást végzett, mely szerint az online szolgáltatást nyújtó vállalatok 38 százaléka esett DDoS, vagyis túlterheléses támadás áldozatául az elmúlt egy évben: ennek aránya Európában 32 százalék volt. Ez azt jelenti, hogy minden harmadik ilyen vállalatot ért már ilyen támadás.
Online árulja használt autóit Amerikában a Tesla
A Tesla úgy döntött, használt autóit az interneten értékesíti, olcsóbb áron. A Tesla Model S használt változatai a vállalat új piacterén érhetők el különböző árakon.
Online házasságkötés az Ikeával
Nem, nem az Ikeával köthetünk házasságot, de az Ikea biztosítja számunkra a berendezést álmaink esküvőjéhez. Legyen a helyszín egy sátor a tengerparton, vagy egy erdő, az Ikea segít megrendezni a virtuális esküvőt.
Dinamikusan nőtt az ipari online árverések piaca
Az Intergavel Aukciószervező Kft. szerint egy év alatt jelentősen nőtt az ipari online árverések piaca. Tavaly a teljes értékesített volumen 100 millió forinttal növekedett 2013-hoz képest, a regisztrált vásárlók száma egy év alatt megduplázódott. Új tendencia, hogy a kis- és középvállalkozások is egyre inkább jelentkeznek eladóként is, nemcsak vásárlóként.
Cikkgyűjtő
További híreink
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.
Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
’Az Év Honlapja’ verseny izgalmas lehetőséget kínál mindazok számára, akik az elmúlt időszakban új honlapokat, applikációkat, digitális- és technológiai megoldásokat hoztak létre!
Az idei pályázat 2024. november 15-ig várja a nevezéseket. Itt az idő, hogy a TE projekted is a digitális világ reflektorfényébe kerüljön!