Konferencia a reklámpiacot átrendező törvényváltozásokról
Többen, többet adózunk, a hirdetési megrendelések más rendszerben jutnak el a megjelenésig! Hogyan tovább? A Piac és Profit következő konferenciájának fókuszában a reklámpiacot érintő törvényváltozások állnak.
Bár még egyelőre nem módosítottak hivatalosan a reklámtörvényen, hamarosan ez is bekövetkezik. Az érintett piaci szereplőknek pedig nem lehet elég korán elkezdeni a felkészülést az új jogszabályokra, irányelvekre.
A lapoknak- és/vagy online kiadóknak, tartalomszolgáltatóknak, sales house-oknak, reklámügynökségeknek, hirdető cégeknek vagy pénzügyeseknek, könyvelőknek jó, ha gyorsan tisztában kerülnek azzal, mit kell másként tenniük, hogyan kell igazodniuk két elfogadott, a reklámpiacot alapvetően átrendező új szabályokhoz.
Két törvénymódosítás vár bevezetésre, mely alapvetően érinti a reklámpiac szereplőit.
Az egyik: már a kisebb, reklámfelületeket is értékesítő print és online lapkiadókat, tartalomszolgáltatókat is adófizetésre és adminisztrációnövelésre kötelező reklámtörvény-módosítás (100 millió forint feletti hirdetési bevétel adóztatása).
A másik: a reklámügynökségeket és a sales house-okat, valamint a hirdető cégeket és a reklámközzétevőket, azok közötti piaci kapcsolatokat alapvetően átrendező reklámtörvény-módosítás.
Kapcsolódó cikkek
- 5 ezer digitális marketing szakértő két napja San Franciscóban
- Lassuló növekedés a digitális hirdetési piacon
- Media Hungary 2015: a könnyzacskóinkra hajtó reklámok tarolnak a közösségi médiában
- Magyar fejlesztés tölti fel a weboldalak üres felületeit
- IAB Hungary: idén már az online lehet a legnagyobb hazai hirdetési piac
- Dinamikusan nőtt az ipari online árverések piaca
- Franchise trükkök első kézből
- Marketingtrendek és használatuk üzleti célokra a KKV-AKADÉMIÁN
- Webáruházi trendek a KKV-AKADÉMIÁN
- Beperelnék az AdBlock Plus gyártóját
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A TikTok és a YouTube a tinédzserek első számú mobilos platformja
Mintegy négy órát töltenek telefonjuk képernyője előtt egy átlagos napon a 16–35 évesek, ennek csaknem felét közösségi médiumok alkalmazásai teszik ki – egyebek mellett ez derült ki az NMHH friss kutatásából. A fiatal felnőttek digitáliseszköz-használati szokásait vizsgáló reprezentatív tanulmány a megszokott online kérdőíves felmérés mellett szoftveres adatgyűjtéssel, objektív készülékhasználati adatok elemzésével is dolgozott a minél megbízhatóbb eredmények érdekében.
Új elnökkel és részben új elnökségi tagokkal folytatja működését a Neumann Társaság
Tisztújító Közgyűlést tartott 2024. november 25-én a Neumann Társaság, Magyarország legrégebbi, 1968-ban alapított informatikai társasága, amely új elnökkel, Prof. Dr. Kovács Leventével, az Óbudai Egyetem rektorával, és részben új elnökségi tagokkal bővülve kezdi meg következő három évét.
Harmadik negyedéves árbevételével a Xiaomi túlszárnyalta a piaci várakozásokat
A Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül, bejelentette a 2024. szeptember 30. napján lezárult három hónapos periódusra („2024 Q3,” vagy „az Időszak”) vonatkozó nem auditált, konszolidált eredményét.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.