Drukka kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Drukka

Nemzetközi díjat nyert a Drukka Digitals
Rangos díjat söpört be a Drukka Digitals a németországi Digital Health Challenge elnevezésű nemzetközi egészségtechnológiai versenyen. Az iparág egyik legnevesebb európai hackathon-ján a magyar a csapat elnyerte a legjobb prototípusért járó díjat a demenciában szenvedők életét megkönnyítő okos otthon megoldással.

Egy nemzetközi konzorcium részeként a magyar Drukka élenjáró technológiát fejleszt
A legfejlettebb okostelefonoknak köszönhetően ma már bárki készíthet és feltölthet a közösségi oldalára 360 fokos (panoráma) videókat. A technológia karöltve a 3D-vel azonban hamarosan az esti tévéhíradóban és kedvenc televíziós show-műsorainkban is megjelenhet. A közel másfél milliárd forint összértékű Hyper360 projekt keretében ugyanis egy nyolctagú nemzetközi konzorcium részeként a magyar Drukka által fejlesztett videós technológia forradalmasíthatja az európai televíziózást.

Lehullott a lepel a Studio 1 sikeres magánbefektetőiről
Nyilvános a Studio 1 Preseed Befektetési Zrt. mögött álló hazai magánbefektetők névsora. A startup-stúdió Oszkó Péter, a Power Angels angyalbefektető képviseletében, Véh Balázs, magánbefektető, Freész József vállalkozó, valamint a Drukka és más befektetők összesen csaknem 80 millió forintos befektetésével indult útjára.

Állami források nélkül a startupok 90 százaléka elbukna
Tízből kilenc startup elbukik, amennyiben nem megfelelő konstrukcióval indítja vállalkozását. Az egyik legégetőbb kérdés az induláskor a forráshoz jutás.

Hamis jegy kizárva!
Több ezer regisztrált felhasználó, közel kétezer meghirdetett jegy – ez a mérlege az áprilisban indult startupnak, amely a feleslegessé vált jegyeknek kínál online értékesítési felületet.

Multi minőség startup áron: ENGINY néven új, startupokkal foglalkozó divíziót indít a FLOW PR
Startupoknak, valamint kis- és középvállalkozásoknak nyújt integrált szolgáltatást a FLOW PR új divíziója. Az ENGINY az induláskor, az ügyfélszerzésben és a befektetők elérésében segíti az ügyfeleit, akik a rendelkezésükre álló órakeretet tetszés szerinti ütemezésben hívhatják le. A divízió elsőként a Drukka Startup Studioval kötött stratégiai együttműködést, így több nemzetközi terjeszkedés előtt álló startup – köztük a Tickething és az EZ Expressz – kommunikációjáért felel a jövőben.

Neatly: közel 50 millió forintos befektetést kapott az online ruhatisztítás-közvetítő startup
Hiánypótló szolgáltatást indított tavaly ősszel a Neatly nevű magyar startup. A cég online megrendelésre közvetít lakossági ügyfelek számára professzionális ruhatisztítást és vasalást, egyelőre Budapesten. Illetve az Airbnb-n szállást kiadóknak kínál komplett lakástextil bérbeadást.

Tickething: közel 50 milliós befektetést kapott egy frissen indult magyar startup
Idén március végén indult a Tickething nevű, e-belépőjegyek adás-vételére szakosodott magyar startup, mely a feleslegessé vált koncert-, fesztivál és egyéb esemény belépőjegyek adás-vételére kínál online piacteret.

Közel 50 milliós befektetést kapott a Helpy
A Drukka startup stúdió mintegy féléve indította útjára az online takarítás közvetítés területén hazánkban és Kelet-Közép-Európában is hiánypótló Helpy-t. A dinamikusan fejlődő startup már havi szinten több száz ügyféltől kap megrendelést.

Gyökeresen új üzleti modell adhat lökést a hazai startup világnak
Az itthon elsősorban a Drukka által képviselt koncepció lényege, hogy egy startupok felépítésére szakosodott, profi stúdió párhuzamosan több ötletet, induló vállalkozást alapít és próbál meg piaci sikerre vinni, ezzel csökkentve a kockázatokat.
Cikkgyűjtő
További híreink
Az ESET nyerte az AV-Comparatives 2024-es Év Terméke díját
Az ESET, a világ egyik vezető kiberbiztonsági vállalata elnyerte az AV-Comparatives 2024-es Év Terméke díját az ESET HOME Security Essential megoldásával. Ez a rangos elismerés az ESET HOME Security Essential for Windows kiemelkedő teljesítményét és megbízhatóságát díjazza, amely hatékony védelmet nyújt a felhasználóknak a kiberfenyegetések széles skálájával szemben.
Tudatos és biztonságos online jelenlét a fiataloknak
Idén február 11-én ismét megrendezésre kerül a Biztonságosabb Internet Világnapja (Safer Internet Day), amely 2009 óta minden évben figyelemfelhívó céllal zajlik. Az esemény célja, hogy hangsúlyozza a tudatos és biztonságos online jelenlét fontosságát, különösen a fiatalabb generációk számára. A Yettel ProSuli és a DUE Médiahálózat az eseményhez kapcsolódóan idén második alkalommal indítja el az országos Nagy Diák TudatosNet tesztet, mely játékos formában mérheti fel a fiatalok online tudását, és segít megismerni az aktuális online veszélyekkel szembeni helyes válaszokat.