App!mobile 2013: szélcsend vagy elemi forradalom?
Az idei App!mobile konferenciát idén november 13-14-én Budapesten, a MOM Kulturális Központban rendezik meg immáron harmadszor. Idén lesz először kétnapos a rendezvény.
A HWSW kiadó App! rendezvény- és képzéssorozatának részeként már harmadszor megrendezésre kerülő App!mobile mobiltermék-fejlesztői konferencia a hazai szakma legnagyobb fóruma, melyre a tavalyi 500 résztvevő után idén már 750 vendéget várnak a szervezők. Az idei évben először lesz kétnapos a rendezvény, az első klasszikus konferencianapot egy szűkebb, fókuszáltabb, mély szakmai tartalmakat adó workshop-nap követi majd. Az App!mobile 2013 konferencián közel 50 előadó fog fellépni, és vendég lesz Tom Loosemore, az angol digitális kormányzati szolgáltatásokért felelős vezető is.
Az elmúlt évben nem követte a tabletet új termékkategória, nem lett forradalom a hardverek terén, még mindig nem terjedt el az NFC, de még csak az okosórák sem lepték el a Földet. A figyelmetlen vizsgálódó azt gondolhatná, hogy megrekedt az innováció, de valójában az eddigieknél sokkal fontosabb változások érkeznek folyamatosan. A technológiai ugrások jelentőségét nem érdemes kisebbíteni, hiszen a jobb felbontás, a fényesebb kijelző, a nagyobb számítási kapacitás mind előfeltétele annak, ami ezekben az években a szakma legnagyobb kihívása. Mégpedig az a képesség, hogy a felhasználó számára a bájtok, megahertzek és pixelek helyett értelmezhető megoldásokat adjanak mindennapi élethelyzetekre.
Az okostelefon immár nem önmagában értékelendő, hanem a teljes webbel, a cloud-szolgáltatásokkal és a különböző készülékekkel együtt, ahogy a ma sikeres vállalatok sem szűk értelemben vett okostelefonos programokban gondolkodnak, inkább azt vizsgálják, mi a célcsoport problémája, milyen eszközökkel és milyen élethelyzetekben tudják kiszolgálni ügyfeleiket. A felhasználó természetes módon szeretne interakcióba lépni a szolgáltatással, anélkül, hogy alkalmazkodnia kellene: a következő évek fejlődése, így a konferencia is a kényelemről, a használhatóságról, természetességről, a valódi élethelyzetek felismeréséről szól.
A program gerincét továbbra is a fejlesztői, az üzleti és a UX-szekciók adják, ahol a legfrissebb trendek kerülnek bemutatásra, az idei év kiegészítő témaköre pedig az e-kereskedelem és a médiafelületek lesznek. Előadást tart majd a Prezi, a Mito, a Karma Platform, a Nemesys Games, az NNG, a Ustream és a Google képviselője is, a konferencia kiemelt előadója pedig Tom Loosemore, a brit digitális kormányzati szolgáltatásokért (GDS) felelős vezető lesz.
Tom Loosemore a GDS mobilstratégiáját mutatja be, amelynek meghatározó eleme, hogy elsősorban a webre fókuszál. Ugyan a GDS nem zárja ki a natív alkalmazások fejlesztését, a legtöbb esetben felesleges pénzkidobásnak és tehernek tartja az appok létrehozását, üzemeltetését és karbantartását, ehelyett a platformfüggetlen web élvez elsőbbséget, így a fejlesztések eszköztől függetlenül minden adófizető számára azonnal élvezhetőek.
Az App!mobile 2013 második, fókuszáltabb tartalmat kínáló napján kétórás workshopok lesznek: először az iOS 7 és az Android legfrissebb verzióinak fejlesztői újdonságaival ismerkedhetnek meg az érdeklődők, majd a multiplatformos Windows, illetve a Firefox OS programozása kerül fókuszba. Abe Han, a Works.IO munkatársa átfogó felülettervezési workshopot tart, majd az ideális vállalati mobilstratégia kialakítását mutatják be az alapoktól.
Az App!mobile 2013 programjáról a konferencia weboldalán lehet részletesebben olvasni, ugyanitt lehet regisztrálni is.
Kapcsolódó cikkek
- Tudomány és innováció konferencia
- Digital Hack: Minden, ami új és digitális a marketingben
- Google vízió: ingyen Wi-Fi 7 milliárd embernek
- Elérhető a Budapest BI Fórum részletes programja
- Change the game! – itt a Digital Hack Konferencia!
- Új mobil vékony kliens a HP-tól
- Internet Hungary – A hatalmas adathalmazok segítik, de nehezíthetik is a döntéshozatalt
- Internet Hungary konferencia Siófokon
- Mobilmegoldásokért felelős értékesítési vezető az SAP-nál
- Csapdák növekedés nélkül?
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.