Az Év Honlapja 2013 – hosszabbítás
A hosszúhétvége miatt meghosszabbították a Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által közösen rendezett „Az Év Honlapja” pályázatot. Így még egy újabb hétig lehet nevezni.
A hosszúhétvégének hála, lehet még nevezni "Az Év Honlapja" címre, amelyet idén a változások jellemeznek. A pályázatokat a meghosszabbított határidőnek köszönhetően 2013. november 13-ig várják a szervezők. A közönségszavazásnak természetesen egyelőre nincs vége, az indulástól egészen 2013. november 27-ig, - a pályázat Facebook oldalán - bárki szimpátiáját fejezheti ki egy-egy honlap iránt.
Az Ifjúsági kategóriát idén is a Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Karának Kereskedelem és marketing szakos hallgatói értékelik majd, ezzel biztosítva teret a következő generáció online marketingeseinek.
A díjátadónak 2013. december 4-én újra a Hotel Helia gálaterme ad otthont, ahol a legjobb pályázatokat díjazzák. Az Év Honlapja záró eseményét természetesen most is megelőzi egy szakmai délután, melynek keretében a szervezők a Digital Hack konferencia folyatatásaként, Mini Digi néven, naprakész és érdekes előadásokkal készülnek a nagyérdeműnek.
Kapcsolódó cikkek
- A legjobb szoftverbevezetésekre vadászik az SAP
- Telenor Felhőszolgáltatások a sikeres vállalkozásokért
- USA: a legtöbben mobilon lógnak a közösségi oldalakon
- Megkezdődött „Az Év Honlapja” véghajrája
- Csinálod vagy nem?!
- Jó fogyasztószer a közösségi média
- A nyilvános Wi-Fi veszélyei
- Opera 17.0
- A Telekom civil díjcsomagjaira pályázhatnak nonprofit szervezetek
- A Katona József Színház a SzEK-ben
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az LG ismét a TOP 100 márka között
Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon innovatív márkastratégiájával, ennek köszönheti, hogy ismét a legkiemelkedőbb globális márkák között szerepelhet.
Megalakult az ITMP Patrónus Konzorcium az informatikai képzés jövőjéért
Megalakult az ITMP Patrónus konzorcium, egy új, példaértékű és az egész országra kiterjedő együttműködés az informatikaoktatás fejlesztése és modernizálása érdekében. Ingyenes képzést és mentorálást kapnak azok a pedagógusok, akik részt vesznek a konzorcium által támogatott képzési programban. A kezdeményezés közel háromezer informatika szakos tanárnak segít felkészülni a technológiai változásokra, amelyek gyökeresen és gyors ütemben alakítják át a munkavégzést és az oktatást.
Egyre több vállalat válik kibertámadások célpontjává
Október az Európai Kiberbiztonsági Hónap (ECSM), amelyet 2012 óta az Európai Unió Hálózatbiztonsági Ügynöksége (ENISA) szervez, és 2016-tól Magyarország is részt vesz benne. A kampány célja, hogy egy hónapon át fokozza a cégek kiberbiztonsági tudatosságát, és felhívja a figyelmet az online térben leselkedő veszélyekre.
Novák Pétert választották meg az MRSZ elnökének
A Magyar Reklámszövetség tisztújító közgyűlése Novák Pétert szavazta meg az egyesület elnökének az elkövetkezendő hároméves ciklusra. Novák Péter 6 év után váltja az elnöki székben Gulyás Jánost, a Wavemaker Hungary vezérigazgatóját. A Premier Kultcaféban tartott közgyűlésen a Reklámszövetség tagsága megválasztotta a 24 tagú Elnökségének tagjait, valamint a Felügyelő Bizottság 3 tagját is. Az MRSZ három alelnöki* székét a hirdetők delegáltjaként Mérő Ádám, a média szektor képviseletében Vidus Gabriella és a szolgáltató szektorban Gulyás János foglalhatja el a következő időszakban. A közgyűlés kezdetekor a Reklámszövetségben való tisztségviselői munkáktól közel 20 év után búcsúzó Hivatal Pétert a Reklámszövetség korábbi elnöksége a MRSZ Tiszteletbeli Örökös Tag kitüntetéssel jutalmazta.
Új elnököt választott az Ecommerce Hungary
Az Ecommerce Hungary Egyesület elnökének, Dr. Bőgel Györgynek, elnöki mandátuma 2024. szeptember 30-án lejárt, ezért az egyesület küldöttgyűlésének új elnököt kellett választania.