Ötszörös siker az ötödik generációnak
Az iPad Air jobban teljesít társainál
Nemrég jelent meg a legújabb iPad modell a piacon, de máris olyan népszerűség övezi, amelynek nyomába elődei sosem értek.
A Fiksu adataiból világosan látszik, hogy az ötödik generációs iPad modell jóval sikeresebb elődeinél. A kezdeti eladásokat összevetve elmondható, hogy az iPad 4-nél nagyjából ötször többen vadászták már le az új modellt.
Tény, hogy eddig nem a 4-es széria volt a legsikeresebb a piacon, de az eddigi legjobb eladási mutatókat generáló iPad Minihez viszonyítva is jelentős előnyben van már most az Air: nagyjából négyszer olyan népszerű. Úgy elhúzott a többiektől, hogy már a harmadik napon ötször sikeresebb volt, mint elődje, és azóta is tartja ezt a szintet.
Érdemes azonban megjegyezni, hogy mindez nem csak az Air készülék töretlen sikerét mutatja, hanem azt is, mennyit számít az, hogy ellentétben az iPad 4-gyel – ahol először csak a Wi-Fi képes változat jelent meg – nem lépcsőzetes kiadással próbálkozott az Apple.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- Kevesebb iPadet vesznek az idén
- DK-KP95 mikrohifi: Party bármelyik Apple eszközzel
- Az Apple 60 milliót fizetett az iPad márkanév kínai használatáért
- Wozniak tagadja, hogy kritizálta volna az új iPadeket
- Megérkezett az iOS 7 [Videó]
- Obama fellebbezett az iPhone betiltás ellen
- Amerikában betiltják a régi iPhone-okat
- Magyar siker az Apple-nél
- Negyedik generációs iPad a Magyar Telekomnál!
- Csökken az Apple részesedése a táblagéppiacon az idén
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.