Egyre népszerűbb itthon is a HANA
Az SAP memóriaalapú platformját, a HANA-t egyre több hazai kisvállalat használja már. Számuk már eléri a 10-et, ugyanis legutóbb a Bonus Kft. is csatlakozott a bővülő táborba.
Ablonczy Balázs az SAP Forumon arról beszélt, hogy hazánkban még nem igazán sikerült megvetnie a lábát a HANA-nak, ám már magyar viszonylatban is 10 felhasználóval büszkélkedhet.
Az újonnan csatlakozott Bonus Kft. egy siklósi cég, amely tisztítóeszközöket gyárt és ad el. Eddig nem használtak integrált támogató rendszert, a HANA jelenti számukra az áttörést. Minderre azért volt szükség, mert egyre nőtt az ügyfélkör, több nemzetközi vásárló is belépett a képbe. Céljuk, hogy időt szabadítsanak fel a menedzsment számára, hatékonyabbá váljon a gyártás és az adminisztrációs folyamatok.
A tervek szerint a a folyamatok mobileszközről is irányíthatóvá válnak, hiszen a HANA nem csupán nagy mennyiségű adatot képes kezelni, hanem mindezt valós idejű feldolgozással, így a mobilon való hozzáférés szinte alapvető elvárás.
Ezzel azt szeretnék elérni, hogy a napi nyolc órás munkaidő hat órára csökkenjen, így a fennmaradó időben új feladatokon tudjanak dolgozni.
A rendszer nem egyszerre indul el, több részletekben csatlakoznak az egyes részek. November 1-én startolt a számlázás, készletkezelés, szállítólevél-kezelés, ehhez csatlakozik majd a könyvelés, a termelésirányítás, a logisztika, és a többi komponens, melyek projekt szerint lezárása 2014 eleje.
Kapcsolódó cikkek
- Dell és SAP megoldások – adatok másodpercek alatt
- Mobilmegoldásokért felelős értékesítési vezető az SAP-nál
- Nem kedveljük a mobilappokat?!
- Cisco: igény van az átfogóbb kommunikációs megoldásokra
- SAP: HANA-ban a jövő
- Budapestre érkezett a Dell Solutions Tour 2013
- SAP-technológiát használ az NBA
- SAP: HANA újdonságok
- Memóriaháborúk
- Mi várható a memóriapiacon 2012-ben?
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.