Egyre népszerűbb itthon is a HANA
Az SAP memóriaalapú platformját, a HANA-t egyre több hazai kisvállalat használja már. Számuk már eléri a 10-et, ugyanis legutóbb a Bonus Kft. is csatlakozott a bővülő táborba.
Ablonczy Balázs az SAP Forumon arról beszélt, hogy hazánkban még nem igazán sikerült megvetnie a lábát a HANA-nak, ám már magyar viszonylatban is 10 felhasználóval büszkélkedhet.
Az újonnan csatlakozott Bonus Kft. egy siklósi cég, amely tisztítóeszközöket gyárt és ad el. Eddig nem használtak integrált támogató rendszert, a HANA jelenti számukra az áttörést. Minderre azért volt szükség, mert egyre nőtt az ügyfélkör, több nemzetközi vásárló is belépett a képbe. Céljuk, hogy időt szabadítsanak fel a menedzsment számára, hatékonyabbá váljon a gyártás és az adminisztrációs folyamatok.
A tervek szerint a a folyamatok mobileszközről is irányíthatóvá válnak, hiszen a HANA nem csupán nagy mennyiségű adatot képes kezelni, hanem mindezt valós idejű feldolgozással, így a mobilon való hozzáférés szinte alapvető elvárás.
Ezzel azt szeretnék elérni, hogy a napi nyolc órás munkaidő hat órára csökkenjen, így a fennmaradó időben új feladatokon tudjanak dolgozni.
A rendszer nem egyszerre indul el, több részletekben csatlakoznak az egyes részek. November 1-én startolt a számlázás, készletkezelés, szállítólevél-kezelés, ehhez csatlakozik majd a könyvelés, a termelésirányítás, a logisztika, és a többi komponens, melyek projekt szerint lezárása 2014 eleje.
Kapcsolódó cikkek
- Dell és SAP megoldások – adatok másodpercek alatt
- Mobilmegoldásokért felelős értékesítési vezető az SAP-nál
- Nem kedveljük a mobilappokat?!
- Cisco: igény van az átfogóbb kommunikációs megoldásokra
- SAP: HANA-ban a jövő
- Budapestre érkezett a Dell Solutions Tour 2013
- SAP-technológiát használ az NBA
- SAP: HANA újdonságok
- Memóriaháborúk
- Mi várható a memóriapiacon 2012-ben?
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.