Új netes áruház nyílt szeniorkorúaknak
Egyedülálló, új vállalkozásba kezdett a SeniorShop.hu weboldal. A nemrég elindított webáruház leendő felhasználóit azok alkotják, akik koruk vagy bármely képességük korlátozottsága ellenére teljes körű és aktív életet szeretnének élni fiatalabb vagy nem korlátozott társaikhoz hasonlóan.
A SeniorShop célja olyan ötletes, kifejezetten ezen célközönség számára kifejlesztett, kiváló minőségű termékek ajánlása, amelyek segítenek a mindennapos tevékenységek könnyebb végrehajtásában, vagy idősebb, esetleg valamilyen hátránnyal rendelkező társunk számára újra lehetővé tesznek olyan tevékenységeket, melyekre eddig nem voltak képesek.
A magyarországi piacon jelenleg nincs olyan internetes vállalkozás, amely kifejezetten ezen réteget célozná meg és olyan termékeket kínálna, amelyek elősegítik az önálló és aktív életvitel meghosszabbítását és kiteljesítését.
A SeniorShop webáruház folyamatosan bővíti induló termékkörét és tervei között szerepel, hogy nemcsak termékekkel, de ugyanezen célcsoport részére nyújtandó szolgáltatások kínálatával is piacra lép, fogalommá és új márkanévvé formálva a SeniorShop nevet.
Jól strukturált felépítésének és egyszerűen kezelhető felületének köszönhetően a kezdő internetfelhasználók is könnyedén használhatják az oldalt.
Az induló termékkínálat több mint 600 különböző terméket tartalmaz, melyek az élet számos területén kínálnak megoldást a mindennapok megkönnyítésére. A termékek között a beszélő lázmérő vagy vérnyomásmérő mellett például olyan társas- és kártyajátékok is találhatók, melyek kifejezetten látássérültek számára kerültek kifejlesztésre.
Az idősek gondozását segíthetik a baby őrök mintájára kifejlesztett szenior őrök, a tisztálkodást lehetővé tévő zuhanyzó székek, vagy a bárhová felhelyezhető kapaszkodók. Az önálló és aktív életvitel meghosszabbítását teszik lehetővé a speciális, idősek számára kialakított evőeszközök, poharak vagy akár egy zsemle biztonságos felvágására szolgáló konyhai segédeszköz.
Rendszeres tanácsadói szolgáltatást is kínál, ahol szakorvosok és szakgyógyszerészek állnak a felhasználók rendelkezésére gondjaik, problémáik megválaszolásában.
Európa számos országában elérhetőek már az idős és aktív korú népesség számára kínált egyedi és speciális termékek. A magyar magánszemélyek által megvalósított webáruház ezen termékeket és szolgáltatásokat kívánja elérhetővé tenni a magyar lakosságon belül is az egyre szélesebb réteget képviselő, aktív életvitellel rendelkező, idősebb korosztály számára.
Kapcsolódó cikkek
- Még három napig lehet jelentkezni "Az Év Honlapja" pályázatra
- A Twitter térképen jelzi a káromkodást
- A Samsung a legjobb magyar elektronikus ügyfélkiszolgáló
- Összefog a netes kereskedelmi piac
- Bill Gates: az egészség fontosabb, mint a technológia
- Az Év Honlapja 2013 – hosszabbítás
- Telenor Felhőszolgáltatások a sikeres vállalkozásokért
- eMag Magyarországon is
- A webáruházak térhódításának következménye
- USA: a legtöbben mobilon lógnak a közösségi oldalakon
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.