Rekord a Xiaominál a „szinglik napján”

Farkas Norman, 2013. november 12. 17:02

A Xiaomi feltöltötte raktárkészleteit a Kínában kivételes forgalommal kecsegtető „szingli ünnepnapra”, s az eredmény nem maradt el: cirka 380 ezer, a gyártó nevével fémjelzett termék talált gazdára mintegy 90 millió dollár értékben.

Kínában különös jelentőséggel bír november 11-e, ugyanis 1990 óta ekkor tartják a Bálint-nap ellentétjének tekinthető „szingli-napot”, mely kereskedelmi szempontból amolyan kínai Fekete Péntek, amikor a szokásosnál jóval nagyobb forgalom várható.

 

A kiemelkedő ár/érték aránnyal bíró készülékeiről ismert Xiaomi ügyesen felkészült a vásárlók rohamára: feltöltötte a raktárkészleteit a legizgalmasabb készülékeiből, – például a Red Rice és a MI3 mobilokból, TV-kből és set-top-boxokból is nagy mennyiséget állítotot készemlétbe – majd a „nagy nap” beköszöntével hirdetni kezdte azokat.

 

Az akció igen nagy tömeget vonzott és hatalmas sikerrel zárult. Már az első 13 percben tízezer Xiaomi set-top-boksz talált gazdára, a MI3 eladások száma pedig 2 perc alatt átlépte a 110 ezret. A nap végére 533 millió yuan, azaz cirka 90 millió dollár vándorolt a gyártó zsebébe, ami cirka 380 ezer eladott termék árának összege.

 

 

[Forrás: Unwired View]

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32