A Vodafone 10 százalékos piaci részesedést remél
A vezérigazgató elmondta: hálózati lefedettségük 2000 végére országosan 75 százalékos lesz. A teljes lefedettséget 2001 nyarára akarják elérni.
A Magyarországon jelenleg 500 főt foglalkoztató társaság csaknem 1 milliárd dollárt fektet be a profitábilis működés eléréséig. Remélik, hogy 4-5 év alatt jövedelmezővé válik a társaság - tájékoztatott Németh Attila kereskedelmi és marketingigazgató.
Vitai Attila elmondta azt is, hogy az előfizetőket elsősorban a szolgáltatások magas színvonalával akarják megnyerni, az egyre élesedő árversenyben nem kívánnak részt venni.
A Vodafone-nál is tapasztalják azt a világszerte jelentkező tendenciát, hogy előnyben részesítik az ügyfelek a kártyás előfizetési módot a hagyományossal szemben. Jelenleg a Vodafone előfizetőinek több mint 65 százaléka a kártyás előfizetési módot választja - tudatta a vezérigazgató.
A cég számára mindkét termék fontos, a hagyományos előfizetésnél a hosszú tervezhetőségből, a kártyásnál a költséghatékonyságból származik előnye a Vodafone-nak - mondta Vitai Attila.
Hozzátette: vélhetően szeptembertől új és komplex WAP-szolgáltatással bővül kínálatuk.
Kapcsolódó cikkek
- A Vodafone-hoz távozik a Microsoft mobilfőnöke
- Erős harmadik negyedév a Vodafone-nál
- Kommunikációs igazgatóval erősít a Vodafone Magyarország
- A Vodafone 2010-re a legvonzóbb márka szeretne lenni
- Megnyílt a megújult Vodafone márkaképviselet Szegeden
- Vodafone első üzleti félév: már nyereség a tavalyi veszteség helyett
- A Vodafone támogatja a magyar vízilabda sportot
- A Tele2 eladja spanyol és olasz leánycégeit a Vodafone-nak
- VOSZ és SzKK: 30 ezer új előfizetőt remél a Vodafone a megállapodástól
- Két új szervezeti egység a Vodafone Magyarországnál