A netezők több mint egyharmada használ időjárás- és híralkalmazásokat
A magyarok jobbak a nemzetközi aránynál
Az Ipsos legfrissebb nemzetközi felmérése mutat rá, hogy a netezők előszeretettel használják az időjárással vagy a hírekkel kapcsolatos alkalmazásokat.
A felmérés szerint a netezők 39%-a használja rendszeresen az időjárás- illetve híralkalmazásokat. A kutatás a magyar viszonyokra is kiterjedt, amely megállapította, hogy a magyarok még aktívabbak ezen a téren. Nálunk ez az arány jóval feljebb kúszik: 53% követi applikáción keresztül az időjárást, 45% pedig a híreket.
Az Ipsos összesen nyolc kategóriát vizsgált, amelyből a zeneletöltő és a pénzügyi megbízásokat közvetítő/teljesítő oldalak emelkednek ki. Ezek nemzetközi szinten nagyjából hasonló népszerűségnek örvendenek: az előbbit a felhasználók 32%-a, utóbbit pedig 32% használ. Magyar viszonylatban is nagyjából hasonló a kép.
Érdekes, hogy a nők kevésbé töltenek le receptekkel és főzéssel (21%) kapcsolatos alkalmazásokat, és a moziműsorokat feltérképező appok sem szerepelnek az lista élén a maguk 23%-ával. Ez n a téren a magyarok jobban. Nálunk jóval többen használnak moziműsor alkalmazásokat (31%), és főzés terén is többször fordulnak appokhoz (27%).
Az élvonalban foglalnak helyet nemzetközi szinten még az orvosi-egészségügyi-életmóddal kapcsolatos (17%), valamint az utazáshoz kötődő alkalmazások.
Kapcsolódó cikkek
- Privát üzenetküldés funkcióval bővülhet az Instagram
- Mobilapplikáció segít, ha vészhelyzet van
- Újabb nyelvekkel bővült a Vine támogatottsága
- Windows Phone-ra is elérhető az Instagram
- Telenor és UNICEF: közös erővel a gyermekek védelméért
- Coin – egy kártya mind helyett
- Frissült a Facebook Messsenger Android és iOS változata
- Szolgáltatókhoz és gyártókhoz ragaszkodnak a magyar mobiltulajdonosok
- Sok vállalat képtelen titokban tartani biztonsági incidenseit
- Az amerikai okostelefon-használók már reggel appoznak
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.