A netezők több mint egyharmada használ időjárás- és híralkalmazásokat
A magyarok jobbak a nemzetközi aránynál
Az Ipsos legfrissebb nemzetközi felmérése mutat rá, hogy a netezők előszeretettel használják az időjárással vagy a hírekkel kapcsolatos alkalmazásokat.
A felmérés szerint a netezők 39%-a használja rendszeresen az időjárás- illetve híralkalmazásokat. A kutatás a magyar viszonyokra is kiterjedt, amely megállapította, hogy a magyarok még aktívabbak ezen a téren. Nálunk ez az arány jóval feljebb kúszik: 53% követi applikáción keresztül az időjárást, 45% pedig a híreket.
Az Ipsos összesen nyolc kategóriát vizsgált, amelyből a zeneletöltő és a pénzügyi megbízásokat közvetítő/teljesítő oldalak emelkednek ki. Ezek nemzetközi szinten nagyjából hasonló népszerűségnek örvendenek: az előbbit a felhasználók 32%-a, utóbbit pedig 32% használ. Magyar viszonylatban is nagyjából hasonló a kép.
Érdekes, hogy a nők kevésbé töltenek le receptekkel és főzéssel (21%) kapcsolatos alkalmazásokat, és a moziműsorokat feltérképező appok sem szerepelnek az lista élén a maguk 23%-ával. Ez n a téren a magyarok jobban. Nálunk jóval többen használnak moziműsor alkalmazásokat (31%), és főzés terén is többször fordulnak appokhoz (27%).
Az élvonalban foglalnak helyet nemzetközi szinten még az orvosi-egészségügyi-életmóddal kapcsolatos (17%), valamint az utazáshoz kötődő alkalmazások.
Kapcsolódó cikkek
- Privát üzenetküldés funkcióval bővülhet az Instagram
- Mobilapplikáció segít, ha vészhelyzet van
- Újabb nyelvekkel bővült a Vine támogatottsága
- Windows Phone-ra is elérhető az Instagram
- Telenor és UNICEF: közös erővel a gyermekek védelméért
- Coin – egy kártya mind helyett
- Frissült a Facebook Messsenger Android és iOS változata
- Szolgáltatókhoz és gyártókhoz ragaszkodnak a magyar mobiltulajdonosok
- Sok vállalat képtelen titokban tartani biztonsági incidenseit
- Az amerikai okostelefon-használók már reggel appoznak
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.