Az idősgondozó mobiltelefon életet is menthet
Egyedül élő időskorú szeretteinket a nap 24 órájában szeretnénk biztonságban, jó kezekben tudni, csak akkor lehetünk igazán nyugodtak, ha tudjuk, hogy van, aki azonnal segít nekik, ha baj történne. Mivel azonban nem lehetünk velük mindig, az idősgondozó mobiltelefon és a hozzá tartozó SOS karperec jelenthet biztonságot és megoldást, mely egyetlen gomb lenyomásával azonnali segítséget hív.
Szüleink, nagyszüleink sokszor idegenkednek a bonyolult telefonoktól és technológiáktól, emiatt pedig nem is hajlandók használni azokat. A Young B.T.S. Kft. által kínált Maxcom MM715 idősgondozó mobiltelefon és SOS segélyhívó karperec éppen ezért tökéletes választás az idősek számára, ugyanis rendkívül egyszerű használattal, egyetlen gombnyomással értesíti a hozzátartozókat baj esetén.
„Sokféle mobiltelefont ismerünk, mely nagyméretű kijelzővel és nyomógombokkal segíti az idősek, akár látási problémával küzdők mindennapjait, azonban ha a készülék nincs elérhető távolságban, mit sem ér. A Maxcom idősgondozó mobiltelefon lelke az egyedülálló, víz- és ütésálló karperec, mely egyedülálló és innovatív megoldásnak számít a magyar piacon. A karperecen egy piros gomb kapott helyet, melyet megnyomva a mobilkészülék felhívja az előre beprogramozott 5 számot, így ha bármi történik, akkor mind az öt családtag vagy ismerős megkapja az azonnali értesítést, a készülék felhívja a számokat, illetve SMS üzenetet is küld. Amennyiben a hívott fél fogadja a hívást, akkor a készülék automatikusan kihangosított állapotba kerül, így a felhasználó távolról is beszélhet a hívott féllel. Így szeretteinket nagyobb biztonságban tudhatjuk, és mi is nyugodtabbak lehetünk tudván, hogy ha bármi baj van, azonnal értesülünk róla” – beszél az idősgondozó mobil nyújtotta előnyökről Béke Gyula, a Young B.T.S. Kft. ügyvezető igazgatója.
A Maxcom MM175 idősgondozó telefon kártya független készülékként, hagyományos SIM kártyával működik, a még könnyebb kezelhetőség érdekében pedig magyar nyelvű menüvel, nagy nyomógombokkal és nagyméretű karakterkijelzővel, továbbá elemlámpával és töltőbölcsővel van ellátva; míg hangbemondás funkciója megkönnyíti a kapcsolatfelvételt és a kezelést.
A telefonban a fontos adatok egyedileg tárolhatók, így például a vércsoport, az életkor vagy az allergiára utaló információk is betáplálhatók. A víz-, por- és ütésálló karperec pedig bárhol és a nap 24 órájában viselhető, illetve 80-100 méteres szabadtéri hatótávolságával kertészkedés vagy séta közben is használható.
Az idősgondozó mobiltelefon és a hozzá tartozó SOS karperec biztonságérzetet nyújt egyedül, távol élő szeretteink számára, amellett, hogy a család megnyugtatását is szolgálja.
Kapcsolódó cikkek
- A világ második leggyakoribb gazdasági bűncselekménye a kiberbűnözés
- A G Data álláfoglalása az NSA-botrány kapcsán
- Titkosításba kezd a Yahoo
- A globális energiapolitika meghatározó szereplői találkoznak Párizsban
- A NetIQ Novell SUSE eredményei és tapasztalatai a jogosultságkezelésről
- Nő a kereslet a szélesformátumú nyomatok iránt
- Védett hálózatok az iskolákban
- A kisvállalatoknak is kell a megfelelő védelem
- A Lenovo az LG fölé kerekedett az okostelefon-piacon
- Az európai repülőkön is lesz a 3G, LTE hálózat
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.