Ügyfeleik és munkatársaik idejét is pazarolják a vállalatok?
Forgalomoptimalizálás útmutató vállalatoknak
Tízből kilenc vállalat küzd hálózati problémákkal, pedig a belső használatú és ügyfélalkalmazások fennakadásainak jó része könnyedén megoldható lenne forgalomoptimalizálással – derült ki a NET’54 Üzleti Kommunikáció Kft. nemrég kiadott tanulmányából. Az ingyenesen letölthető elemzésből azt is megtudhatjuk, kiknek érdemes beruházni a forgalomoptimalizálásba, és mekkora ráfordítást jelent mindez egy cégnek.
Az alkalmazottak közérzetét is javítja a forgalomoptimalizálás
„Az olyan vállalatok esetében, ahol az ügyfélkezelés komoly sávszélességet igényel, és a rossz beállítások miatt nem megfelelő az ügyfélkiszolgálás minősége, a forgalomoptimalizálás elsősorban nem pénzbeli, hanem belső hangulati és ügyfél-elégedettségi előnyökkel jár – emelte ki a NET’54 ügyvezetője. – A hálózatoptimalizálás által ugyanis növeljük a felhasználói élményt, mind az alkalmazottak, mind az ügyfelek részéről. Ezáltal megszűnnek a szervezeten belül a túl nagy forgalom okozta torlódások, így ugyanannyi idő alatt sokkal több feladatot tudnak ellátni a munkatársak. Tehát egy egyszeri beruházásért cserébe hosszú távon sokkal költséghatékonyabban tud működni a szervezet.”
Ezen túl a beépített jelző funkciónak köszönhetően a forgalomoptimalizálás segít kivédeni a jövőbeni vírustámadásokat is, mivel a meglévő forgalomtérképnek köszönhetően minden szokatlan eltérés jelzésértékű az IT munkatársak számára.
Sosem ront, csak javít
„A bevezetés során fel szokott merülni a kérdés, hogy mi történik, ha a forgalom optimalizálását végző eszköz nem kap áramot, esetleg elromlik. Bár ez utóbbira még nem volt példa, az általunk alkalmazott Allot megoldásban egy különleges fejlesztés biztosítja a rendszer kiiktatását abban az esetben, ha a hardveres megoldás nem képes ellátni a feladatát” – mondta ifj. Karászi József.
A beépített „pass through” funkcionalitás garantálja, hogy a legkomolyabb meghibásodás esetén is akadálytalanul átfolyhasson a forgalom a berendezésen – mint egy egyszerű kábelen. A hiba persze senki számára nem marad észrevétlen, hiszen újra megjelennek az optimalizálást megelőző teljesítményingadozások.
Az ingyenes tanulmány az alábbi linkről tölthető le:
http://www.net54.hu
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- Eljött a hanglenyomat alapján történő azonosítás ideje
- Indul a Sulinet+ program
- Védett hálózatok az iskolákban
- Magyar szakemberek építettek mobilhálózatot a Fülöp-szigeteken
- A nyilvános Wi-Fi veszélyei
- 14 új ipari internetes előrejelző technológiát dob piacra a GE
- A leggyorsabb 4G hálózat megérkezett
- Közmeghallgatás az EP-ben az internetes infrastruktúra terjesztéséről
- 15 éves a Cisco Hálózati Akadémia
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.