Ügyfeleik és munkatársaik idejét is pazarolják a vállalatok?
Forgalomoptimalizálás útmutató vállalatoknak
forrás: Prím Online, 2013. december 4. 14:38
Tízből kilenc vállalat küzd hálózati problémákkal, pedig a belső használatú és ügyfélalkalmazások fennakadásainak jó része könnyedén megoldható lenne forgalomoptimalizálással – derült ki a NET’54 Üzleti Kommunikáció Kft. nemrég kiadott tanulmányából. Az ingyenesen letölthető elemzésből azt is megtudhatjuk, kiknek érdemes beruházni a forgalomoptimalizálásba, és mekkora ráfordítást jelent mindez egy cégnek.
A felhő alapú megoldások és vállalatirányítási rendszerek terjedéséből adódóan egyre több belső használatú és ügyfélalkalmazás működése függ a meglévő sávszélességtől és annak megfelelő elosztásától. „Tapasztalataink szerint tízből kilenc vállalat esetében jelentkeznek a nem megfelelő hálózati beállítások miatt teljesítményingadozások, de sok esetben nem fektetnek kellő hangsúlyt a problémára, vagy rögtön nagyobb sávszélesség vásárlása mellett döntenek, pedig valójában forgalomoptimalizálásra lenne szükségük” – magyarázta ifj. Karászi József, a NET’54 Üzleti Kommunikáció Kft. ügyvezetője. Azoknál a nagyvállalatoknál pedig, ahol az egymástól földrajzilag távol eső telephelyek közti hatékony kommunikációt is meg kell oldani, csak a forgalomoptimalizálás segíthet. Elsősorban a bankszektor az, ahol a fiókok közti kommunikáció és az ügyfelek zavartalan online ügyintézése érdekében szinte minden esetben szükség van ilyen megoldásra. Emellett jellemzően érintettek azok a cégek is, akik ügyfélkapcsolati rendszereket – például call és kontakt centert – használnak, és biztosítaniuk kell az ezeken zajló forgalom zavartalan működését. „Ezért is készítettük el ezt a tanulmányt, hogy segítsünk felismerni a hálózatoptimalizálási problémák tüneteit, szemügyre véve a jelenlegi megoldások erősségeit és hiányosságait” – tette hozzá ifj. Karászi József.
Az alkalmazottak közérzetét is javítja a forgalomoptimalizálás
„Az olyan vállalatok esetében, ahol az ügyfélkezelés komoly sávszélességet igényel, és a rossz beállítások miatt nem megfelelő az ügyfélkiszolgálás minősége, a forgalomoptimalizálás elsősorban nem pénzbeli, hanem belső hangulati és ügyfél-elégedettségi előnyökkel jár – emelte ki a NET’54 ügyvezetője. – A hálózatoptimalizálás által ugyanis növeljük a felhasználói élményt, mind az alkalmazottak, mind az ügyfelek részéről. Ezáltal megszűnnek a szervezeten belül a túl nagy forgalom okozta torlódások, így ugyanannyi idő alatt sokkal több feladatot tudnak ellátni a munkatársak. Tehát egy egyszeri beruházásért cserébe hosszú távon sokkal költséghatékonyabban tud működni a szervezet.”
Ezen túl a beépített jelző funkciónak köszönhetően a forgalomoptimalizálás segít kivédeni a jövőbeni vírustámadásokat is, mivel a meglévő forgalomtérképnek köszönhetően minden szokatlan eltérés jelzésértékű az IT munkatársak számára.
Sosem ront, csak javít
„A bevezetés során fel szokott merülni a kérdés, hogy mi történik, ha a forgalom optimalizálását végző eszköz nem kap áramot, esetleg elromlik. Bár ez utóbbira még nem volt példa, az általunk alkalmazott Allot megoldásban egy különleges fejlesztés biztosítja a rendszer kiiktatását abban az esetben, ha a hardveres megoldás nem képes ellátni a feladatát” – mondta ifj. Karászi József.
A beépített „pass through” funkcionalitás garantálja, hogy a legkomolyabb meghibásodás esetén is akadálytalanul átfolyhasson a forgalom a berendezésen – mint egy egyszerű kábelen. A hiba persze senki számára nem marad észrevétlen, hiszen újra megjelennek az optimalizálást megelőző teljesítményingadozások.
Az ingyenes tanulmány az alábbi linkről tölthető le:
http://www.net54.hu
Az alkalmazottak közérzetét is javítja a forgalomoptimalizálás
„Az olyan vállalatok esetében, ahol az ügyfélkezelés komoly sávszélességet igényel, és a rossz beállítások miatt nem megfelelő az ügyfélkiszolgálás minősége, a forgalomoptimalizálás elsősorban nem pénzbeli, hanem belső hangulati és ügyfél-elégedettségi előnyökkel jár – emelte ki a NET’54 ügyvezetője. – A hálózatoptimalizálás által ugyanis növeljük a felhasználói élményt, mind az alkalmazottak, mind az ügyfelek részéről. Ezáltal megszűnnek a szervezeten belül a túl nagy forgalom okozta torlódások, így ugyanannyi idő alatt sokkal több feladatot tudnak ellátni a munkatársak. Tehát egy egyszeri beruházásért cserébe hosszú távon sokkal költséghatékonyabban tud működni a szervezet.”
Ezen túl a beépített jelző funkciónak köszönhetően a forgalomoptimalizálás segít kivédeni a jövőbeni vírustámadásokat is, mivel a meglévő forgalomtérképnek köszönhetően minden szokatlan eltérés jelzésértékű az IT munkatársak számára.
Sosem ront, csak javít
„A bevezetés során fel szokott merülni a kérdés, hogy mi történik, ha a forgalom optimalizálását végző eszköz nem kap áramot, esetleg elromlik. Bár ez utóbbira még nem volt példa, az általunk alkalmazott Allot megoldásban egy különleges fejlesztés biztosítja a rendszer kiiktatását abban az esetben, ha a hardveres megoldás nem képes ellátni a feladatát” – mondta ifj. Karászi József.
A beépített „pass through” funkcionalitás garantálja, hogy a legkomolyabb meghibásodás esetén is akadálytalanul átfolyhasson a forgalom a berendezésen – mint egy egyszerű kábelen. A hiba persze senki számára nem marad észrevétlen, hiszen újra megjelennek az optimalizálást megelőző teljesítményingadozások.
Az ingyenes tanulmány az alábbi linkről tölthető le:
http://www.net54.hu
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- Eljött a hanglenyomat alapján történő azonosítás ideje
- Indul a Sulinet+ program
- Védett hálózatok az iskolákban
- Magyar szakemberek építettek mobilhálózatot a Fülöp-szigeteken
- A nyilvános Wi-Fi veszélyei
- 14 új ipari internetes előrejelző technológiát dob piacra a GE
- A leggyorsabb 4G hálózat megérkezett
- Közmeghallgatás az EP-ben az internetes infrastruktúra terjesztéséről
- 15 éves a Cisco Hálózati Akadémia
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
2024. november 4. 11:39