Ezentúl saját Street View élményeinket is megalkothatjuk
A Google egy új lehetőséget vezetett be, amellyel bárki létrehozhatja saját utcanézetét. A kitétel mindössze annyi, hogy a képek digitális fényképezővel vagy a Google Photo Sphere technológiával készüljenek.
A Google ezentúl lehetőséget biztosít arra, hogy bárki gazdagítsa a Street View tárházát, és saját élményeit megossza másokkal is virtuálisan. Evan Rapoport, a Google Maps & Photo Spheres termékmenedzsere elmondta, hogy a fotók a Google View szolgáltatásán keresztül tölthetők fel.
A kitétel csupán annyi, hogy panoráma képek legyenek, vagyis olyan digitálius fényképezővel kell a képeket elkészíteni, amely támogatja a panorámafotózást. Emellett telefonnal is készíthetők képek, a Photo Sphere funkcióval, amely Android telefonokra érhető el. Miután feltöltöttük, csak a térképhez kell rendelni.
A vállalat ezzel kapcsolatos blogbejegyzésében úgy nyilatkozott, hogy izgatottan várják, hogy lássák a különböző Street View tapasztalatokat. Ez szerintük a fotósok számára is egy jó lehetőség arra, hogy egy adott hely sokszínűségét minél jobban szemléltessék.
Forrás: BBC.co.uk
Kapcsolódó cikkek
- A Google Street View már gesztusokkal is irányítható
- Egy fukusimai kísértetváros a Google Street View-en
- Levelezési és naptáradatainkat is menthetjük a Google Takeouttal
- Mesterjelszavas védelem Chrome-ra Windowson is
- Google robotok lehetnek az Amazon drónok vetélytársai?
- YouTube: nem tökéletes az új kommentrendszer
- Állomások képei a Google térképén
- Velencét is bebarangolhatjuk a Street View-val
- A CERN is beengedte Street View Kameráit
- Hamarosan a Machu Picchut is feltérképezheti a Street View
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.