Chatelhetünk LG háztartási készülékeinkkel
Az LG a CES-en mutatta be legújabb intelligens újításait, köztük egy természetes nyelvek feldolgozására képes technológiát (Natural Language Processing, NLP) is. A mobil üzenetküldő szolgáltatás, a LINE, valamint a HomeChat alkalmazás segítségével újszerűen kommunikálhatunk otthoni berendezéseinkkel, vezérelhetjük és felügyelhetjük őket, tartalmat oszthatunk meg rajtuk.
A HomeChat esetében nincs szükség megtanulni egy újabb program kezelését, mivel az napjaink legnépszerűbb ingyenes mobil üzenetküldési szolgáltatásán, a LINE-on keresztül egyszerűen használható. A világszerte 310 millió felhasználóval büszkélkedő LINE a nagyobb okostelefon-platformokon (Android, iPhone, Windows Phone, BlackBerry és Nokia Asha), valamint a Microsoft Windows és Mac OS X operációs rendszert futtató asztali számítógépeken és laptopokon egyaránt elérhető.
Használatához nincs szükség új utasítások elsajátítására, és a dohányzóasztalon sorakozó távirányítók számát sem kell gyarapítani. A felhasználóknak okostelefonjukon vagy számítógépükön kívül semmi másra nincs szükségük ahhoz, hogy kommunikálni tudjanak az LG által kínált okos háztartási berendezésekkel.
Az LG 2014-ben megjelenő intelligens berendezéseinek tulajdonosai a kompatibilis készülékeket egyetlen eszközről kezelhetik a HomeChat alkalmazás segítségével, így minden eddiginél kényelmesebben szervezhetik meg mindennapjaikat. Elegendő például a „Szabadságra megyek” szöveget beírni a HomeChat alkalmazásba, és máris érkezik a válasz: „Átállítsam a berendezéseket szabadság üzemmódba?”. Igenlő válasz esetén a rendszer a hűtőt energiatakarékos üzemmódba kapcsolja, a robotporszívót úgy állítja be, hogy az minden reggel 9-kor felporszívózza a padlót, a mosógép pedig a hazaérkezés napján fog lefuttatni egy mosást.
A szolgáltatás jelenleg angol és koreai nyelven érhető el, de a lista hamarosan egyéb nyelvekkel is bővülni fog.
Teljes körű élelmiszerkezelő rendszer
A HomeChat üzenetküldési funkcióján keresztül az LG új intelligens berendezéseinek tulajdonosai valós idejű információkat kaphatnak hűtőszekrényükkel kapcsolatban, tartózkodási helyüktől függetlenül. A családtagok okostelefonjaikról fényképeket tölthetnek fel a hűtőszekrényre a LINE alkalmazáson keresztül, amelyek ezt követően megjelennek a hűtőszekrény kijelzőpaneljén.
A Smart Manager teljes körű élelmiszer-kezelő rendszert varázsol a hűtőszekrényből. A felhasználók az LG intelligens hűtőszekrény alkalmazásának segítségével az LCD-panelen vagy okostelefonjukon az ajtó kinyitása nélkül is megtekinthetik a hűtőszekrény tartalmát. A Smart Manager Freshness Tracker segítségével megadható és ellenőrizhető a különböző élelmiszerek szavatossági ideje. A Smart Manager a hűtőszekrényben található nyersanyagok alapján receptötleteket is ajánl.
Sokkal több, mint egy porszívó
A HOM-BOT SQUARE robotporszívó beprogramozható arra, hogy a takarítást a kiválasztott időpontban elvégezze. A tulajdonosok a HomeChat segítségével utánanézhetnek a takarítási előzményeknek, ha felteszik a kérdést a HOM-BOT SQUARE készüléknek: „Mikor takarítottál utoljára?”. A porszívó a HomeChat alkalmazáson keresztül válaszol: „Cikk-cakk formájú takarítás kezdete: 10:50; cikk-cakk formájú takarítás vége: 11:30.” A HomeChat alkalmazás ezen kívül a HOM-BOT SQUARE mozgásának vezérlésére is alkalmas.
Helyettünk gondolkodó mosógép
A HomeChat segítségével a felhasználók folyamatosan frissülő mosási ciklusokat tölthetnek le igényeiknek megfelelően, emellett a HomeChat arról is figyelmeztetést küld, ha egy mosási ciklus frissítése elkészült és letölthető. Az alkalmazáson keresztül a felhasználó otthonától távol is beindíthat egy mosást, figyelemmel kísérheti a mosógép állapotát, és értesítést kaphat okostelefonjára vagy LG Smart TV-jére a mosási ciklus végéről.
Receptötletek az LG intelligens sütőjétől
A HomeChat és a receptkereső szolgáltatás segítségével a felhasználók receptötleteket kérhetnek intelligens sütőjüktől, és megtudhatják azt is, hogy egy adott fogáshoz milyen hozzávalókra van szükség. A sütő automatikusan kiválasztja a megfelelő üzemmódot, így nem kell időt fecsérelni a kézi beállításra. Az LG intelligens-sütő alkalmazása értesítést küld, ha új receptek válnak elérhetővé, így a tulajdonosok mindig új és érdekes fogásokkal lephetik meg a családot.
Kényelmes használat, NFC
Az NFC-címkék és a Smart Diagnosis funkció segítségével a felhasználók önállóan is orvosolni tudják a kisebb meghibásodásokat, így elkerülhetők a költséges és kényelmetlen kiszállások. Az NFC-címkéknek köszönhetően a készülékek tulajdonosai új mosási ciklusokat is letölthetnek az LG mosógépeihez.
Kapcsolódó cikkek
- Hangvezérléssel, távolból irányítható háztartási eszközök az LG-től
- Tizenhét ASUS termék nyert 2014-ben CES innovációs díjat
- Az ASUS bemutatta VivoTab Note 8 táblagépét
- A Huawei SingleSDB átlépte a 3 milliárdos ügyfélszámot
- A Rex Kutyaotthon Alapítvány a Microsoft megoldását használja
- Vezeték nélküli audiotermékek a Samsungtól
- WebOS az LG új Smart TV-in
- Okos LG fülhallgató és csuklópánt, nem csak sportoláshoz
- Az ASUS újgenerációs technológiákat mutatott be a CES-en
- A Yahoo a mobilszegmensre összpontosítja figyelmét
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.