Felhőszolgáltatással és mobil megoldással bővül a Xerox DocuShare
Napról-napra nő az igény a vállalatok körében arra, hogy a munkatársak bárhonnan, bármikor és bármilyen okos mobileszközzel hozzáférjenek a dokumentumaikhoz, amelyekkel dolgozni szeretnének. A Xerox vállalati tartalomkezelő digitális platformját, a DocuShare-t már minden szempontból ennek az elvárásnak a figyelembevételével, a céges biztonsági protokollok betartásával fejlesztették tovább, amely mostantól mobil - és felhőmegoldásokkal bővítve szolgálja a gyorsabb és könnyebb munkavégzést.
Szintén az üzleti hatékonyságot növeli a DocuShare Mobile. Ezzel a megoldással, az elnevezésének megfelelően rugalmasabbá válhatnak a dolgozók. Nem lesznek a számítógépeikhez, sőt az irodához sem kötve a feladataik elvégzésekor. Az iOS operációs rendszerű okoskészülékeikkel közvetlenül és biztonságosan férhetnek hozzá a DocuShare-hez, amelyben könnyedén kereshetnek, letölthetnek, illetve akár meg is oszthatnak másokkal dokumentumokat.
A fejlesztések során a Xerox szakemberei a DocuShare felhő-szolgáltatását is bővítették annak a jegyében, hogy még az eddigieknél is egyszerűbben lehessen a dokumentumokat feldolgozni, megosztani a felhasználók között. Az egyedi elvárásokra, felhasználó igényekre konfigurálható szolgáltatást a Xerox tartja karban, a biztonságát pedig folyamatosan szavatolja.
Kapcsolódó cikkek
- Az ASUS AiCloud-dal elkészítheti saját „személyes felhő” tárterületét
- Dell-Red Hat: nagyvállalati szintű OpenStack privát felhő megoldások
- A Dell tovább bővíti nyilvános felhő szolgáltatásait
- Üzleti webshopot indít a Neostratus
- Mobilitást elősegítő fejlesztéseken dolgozik a Xerox
- Windows Azure Circle partnerré vált az Euro One
- Petőfi Sándor és Arany János is az Office 365-öt használta?
- SUSE Cloud 2.0: új generációs felhőmegoldás nyílt alapokon
- Ingyenes Windows Azure tanfolyamok hazai informatikusoknak
- Támogatás integrált vállalati információs rendszer fejlesztésére
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.