Két bővítménytől is megszabadult a Chrome
A Google két olyan kiterjesztést is eltávolított a Chrome böngészőből, melyek a szabályzatot megsértve kéretlen hirdetésekkel bombázták a felhasználókat.
A Wall Street Journal számolt be arról, hogy a Goolge két bővítményt törölt Chrome böngészőjéből. Ezek olyan kéretlen hirdetéseket küldtek a felhasználóknak, melyek sértik a vállalat üzleti szabályzatát. A Google ugyanis decemberben frissítette szabályzatát, amely megakadályozza, hogy a szoftverfejlesztők egy adott lap egynél több részén közzétegyék hirdetéseiket.
Az „Add to Feddly” és a „Tweet This Page” bővítményeket iktatták ki. Ezek olyan helyen is megjelenítettek hirdetéseket, ahol korábban ez nem volt jellemző, mint például a Google kezdőoldalán. Az „Add to Feedly”fejlesztője elismerte, hogy a bővítményt eladta egy ismeretlen vevőnek, így talán nem meglepő, hogy mindez megtörténhetett. Ugyanez a helyzeta másik bővítmény esetében is.
Mindkét bővítménynek kevesebb, mint 100 ezer használója volt, és szerencsére mindegyiket eltávolította már a Google a Chrome Web Store-ból.
Forrás: Techspot.com
Kapcsolódó cikkek
- Mesterjelszavas védelem Chrome-ra Windowson is
- Aki nem figyel, feleslegesen fizethet
- A Google többet tud rólad, mint az állam
- Chrome újítások minden platformon
- A Microsoft videóban figurázta ki a Google-t
- HP noteszgép Google Chrome operációs rendszerrel
- Pinkie Pie 60.000 dollárért feltörte a Chrome-ot
- Érkezik a Windows 8-ra tervezett, Metro felületű Google Chrome
- Chrome böngésző: androidos kütyükre is
- A szüneteltetett Adwords-hirdetéseket is ellenőrizni fogja a Google
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.