Hírek 15 másodpercben a BBC Instagram csatornáján
A fiatalokat szeretné elérni új, Instagramon indított csatornájával a BBC News, amelyen napi három 15 másodperces hírösszefoglalót tesz közzé.
Nemrég indult útjára a BBC News videós Instagram csatornája, amely napról napra 3 új kisvideóval gazdagodik. Ezek a 15 másodperces, Instafax nevű hírösszefoglalók a gyors, de mégis színes tájékozódás eszközei, amelyekre főként a fiatalok lehetnek fogékonyak.
Az Instafax megjelenések ötletét az adta, hogy decemberben többen követték a híreket az Egyesült Királyságban mobil készülékekről a BBC iPayeren keresztül, mint PC-n, s ez rádöbbentette a hírcsatornát, hogy bizony változtak a hírfogyasztási szokások, melyekhez okos dolog lenne alkalmazkodni. Nemcsak ebben segíthet az Instagramon indított csatorna, hanem egyszerre szolgálhat egy új célközönség elérésére is.
A szolgáltatás próbaidőszaka február közepéig tart, s ha beválik, folytatják. Egyébként több mint valószínű, hogy az Instafaxokból építkező csatorna hosszú életű lesz, a 8400 követő mellett erre utal a hasonló rövid összefoglalókat alkalmazó NowThis News töretlen sikere is.
[Forrás: The Guardian]
Kapcsolódó cikkek
- Papírmentes fuvarozás a NetLockkal
- A Huawei SingleSDB átlépte a 3 milliárdos ügyfélszámot
- A Yahoo a mobilszegmensre összpontosítja figyelmét
- Kreatív filmfelvétel és lenyűgöző hang találkozása – új LEGRIA mini X
- Új Canon LEGRIA HF R videókamerák a mobilos rögzítés helyett
- Canon PowerShot N100: Felvétel mindkét oldalról
- 4K támogatást kap a YouTube
- Ünnep ihlette time-lapse videó készült a Paintről
- A British Airways járatain a teljes út alatt lehet mobilozni
- Érkeznek a Facebook videóhirdetések
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.