Érkeznek a Facebook videóhirdetések
Automatikusan elindulnak, hang nélkül
Kevésbé a felhasználók örömét szolgálja a Facebook újdonsága: a hirdetőknek kedveznek ezzel a lehetőséggel. Jönnek ugyanis a videóhirdetések, melyek automatikusan elindulnak majd a hírfolyamban.
Az eddigi pletykákat a videóhirdetésekkel kapcsolatban blogposztban erősítette meg a Facebook. A bejegyzésben azt írják, tesztelik az újdonságot, amely – ahogy fogalmaznak – „egy új módja” annak, hogy a felhasználók promóciós videókkal találkozzanak a hírfolyamban.
Vagyis ez a megoldás a hirdetők érdekében jött létre, hiszen a felhasználók nagy része nem kedveli a különféle hirdetéseket, főleg nem az olyanokat, amelyek automatikusan el is indulnak.
A Facebook a posztban azt is közölte, hogy egy kisebb csoport számára már ezen a héten elérhető lesz a hírfolyamban megjelenő videóhirdetés. Ami pozitív, hogy bár ezek maguktól elindulnak, szerencsére hang nélkül. Ha a felhasználó szeretné felhangosítani, meg kell érinteni, illetve asztali verzió esetében rákattintani a hirdetésre.
A felhasználóknak mobilverzió esetén nem kell aggódniuk, az automatikus lejátszás csak Wi-Fi kapcsolat esetén történik meg, így nem a mobiladatforgalmat terheli a videók letöltése.
Minden videóhirdetés végén két kapcsolódó tartalom jelenik meg, így egy adott cég több szpotja is egy helyen megtekinthető lesz.
Forrás: TheNextWeb.com
Kapcsolódó cikkek
- A Google megveszi a robotgyártó Boston Dynamicset
- Mennyit twitteltünk idén? [Videó]
- Ősszel a rappereké volt a YouTube
- „Melyik Facebook barátod utál” alkalmazás
- Nagyfelbontású élő képek az űrből
- Több mint 2 millió felhasználó fiók esett a hackerek áldozatául
- Új funkció a Facebookon
- Már nem csak okostévéken fut a fuso Premium
- HD támogatás nélkül startolt az Xbox Video áruház
- Winamp: 16 év után itt a vég
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az AI és a fenntarthatóság területén nő az igény leginkább a munkavállalókra
A gyors technológiai fejlődés, a fenntarthatóság iránti fokozódó igény korszakában bizonyos munkaterületek jóval keresettebbé válnak. Az ezekkel a szakismeretekkel rendelkező munkavállalók iránti kereslet a magyar munkaerőpiacon is egyre növekszik. A Munkahelyeink.hu összegyűjtötte a kapcsolódó pozíciókat, illetve azt, hogy mire van szüksége a munkavállalóknak, hogy megszerezhessenek egy ilyen állást.
Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon
A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok.
Sportfogadásban lett sikeres a profi ladbarúgó, aki saját platformot hozott létre
17 évig volt profi labdarúgó Csépányi Gábor, aki ma már a sportfogadás területén működik sikeresen. Saját fejlesztésű platformjaimmár milliárdot képviselő üzlet, amellyel most nemzetközi vizeken is bizonyít.
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.