Mennyit twitteltünk idén? [Videó]
A Twitter készített egy rövid videót, melyben összefoglalja az évet. A szpotból többek között azt is megtudhatjuk, hogy melyek voltak a legnépszerűbb hashtagek, illetve mit twitteltünk tovább legtöbbször 2013-ban.
A Twitter egy rövid videóban foglalta össze az idei év legemlékezetesebb mozzanatait. Az egyperces szpotból kiderül, hogy 230 millióan használják aktívan a közösségi hálót, akik napi szinten 500 millió tweetet osztanak meg. A legjelentősebb sportesemények és hírek mellett azt is megtudhatjuk, hogy melyek voltak a legtöbbször továbbtwittelt posztok, de a legnépszerűbb hashtagek sem maradnak titokban. A videóban természetesen felbukkan a Twitter saját videomegosztó szolgáltatása is.
Ha kíváncsi vagy, hányszor számoltak be a felhasználók újszülött fiúkról vagy lányukról, vagy miről twitteltek a Földtől 230 mérföld távolságra, akkor is érdemes megtekintened az alábbi, igen jól sikerült felvételt.
[Forrás: Engadget]
Kapcsolódó cikkek
- Netkapcsolat nélkül is elérhető lesz a Twitter mobilon
- Nagyfelbontású élő képek az űrből
- Több mint 2 millió felhasználó fiók esett a hackerek áldozatául
- Már nem csak okostévéken fut a fuso Premium
- HD támogatás nélkül startolt az Xbox Video áruház
- Winamp: 16 év után itt a vég
- Számos szakmában már elvárás a videójátékozás
- A Twitter térképen jelzi a káromkodást
- Twitter a tőzsdén: az első napon 73%-os növekedés
- Indul a Fuso Premium Streaming videószolgáltatása
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.