Innováció a Business Telecomtól
A vállalat európai terjeszkedést is tervez
A Business Telecom (Btel), Magyarország legnagyobb alternatív távközlési szolgáltatója sajtóeseményén számos bejelentést tett. Többek között új fejlesztéséről is lehullt a lepel, valamint további terjeszkedést és kötvénykibocsátást is terveznek.
A Btel eddig is lendületesen fejlődött, ám a vállalat sajtóeseményén kiderült, hogy még dinamikusabb pályára lépett. Bemutatták többek között új fejlesztésüket, valamint európai terjeszkedési terveikről is beszéltek.
Új szolgáltatásuk, az XPrime összekapcsolja az internetezőket és az internetet marketing és reklámcélokkal használó hirdetőket, ügynökségeket. Lényege, hogy az ügyfél jelentősen csökkentheti, sőt alapesetben le is nullázhatja távközlési rezsi költségeit azáltal, hogy a saját maga által választott témakörökben, célzott és interaktív reklámokat tekint meg. Böngészés közben a rendszer a felhasználó által választott időközönként felajánlja reklámblokk megtekintését, amelyet a felhasználó elfogadhat, vagy elutasíthat, megvalósítva ezzel a minőségi, kompromisszumok nélküli internetezés élményét.
A hirdetők számára azért jelentős ez az új promóciós forma, mert az XPrime forradalmasítja az online reklámozás eddig megszokott formáját. Célzottan és interaktívan érik el a fogyasztókat, akik figyelemmel kísérik a reklámot, mivel önös céllal veszik azt igénybe, nem kéretlenül érkezik és motiváltak, hiszen így kapják meg a kívánt jóváírást a számlájukból. Mindemellett az XPrime tökéletesen alkalmas az interneten megvalósított lokális (regionális, helyi, akár utcaszintű) célzásra, maximalizálva ezzel a reklám hatékonyságát.
A szolgáltatást az indulás pillanatában – 2014. február 1-től – csak magánelőfizetők vehetik igénybe, ADSL internet szolgáltatás keretében, de a társaság hamarosan kiterjeszti a teljes internet szolgáltatási területére, azaz hazánkban elérhető lesz, mikrohullámú, műhold és mobil internet technológián is.
A 2013-as frankfurti tőzsdei bevezetést követően a Business Telecom idén regionális terjeszkedésbe kezdett. A tervek szerint 2014-ben a társaság közvetlenül hat új európai piacra lép be az XPrime-mal és a hozzá tartozó internet és egyéb szolgáltatásokkal. A terjeszkedés első lépéseként a napokban megkezdődött a leányvállalatok megalapítása Ausztriában, Szlovákiában és Németországban, ahol az első negyedévben megkezdi tevékenységét a vállalat.
Részlet az elmúlt évek pénzügyi eredményeiből
Több Európai országban ahol a Btel nem tervezi a közvetlen piacra lépést, már előrehaladott tárgyalásokat folytat az XPrime franchise jogainak értékesítésére, hiszen a szolgáltatás oly mértékben egyedülálló, hogy az képes átalakítani és átrendezni az Európai internet piacot, így nagyfokú érdeklődés övezi.
Az XPrime lefejlesztéséhez és a vállalat 2014 évi fejlődéséhez való felkészüléshez szükséges tőkét a társaság a tavalyi évben megvalósult zártkörű tőkeemelésből és részvényértékesítésből (több mint 1 milliárd forint), valamint a szeptemberi nyilvános részvényértékesítésből (453 millió forint) teremtette meg, az erőteljes hazai és regionális terjeszkedéshez 2014 januárjában újabb kötvényeket bocsát ki Magyarországon. A 2,5 éves futamidejű kötvényeket 9,9%-os fix hozammal nemcsak intézményi befektetők, hanem kisbefektetők is jegyezhetik 2014. január 27. és 29. között a Budacash Brókerház Zrt. irodáiban valamint a Reálszisztéma Zrt.-nél.
Kapcsolódó cikkek
- Közös navigációs megoldást fejlesztett a BMW és az SAP
- Miért kevesebb a játék az újgenerációs konzolokra?
- A Huawei SingleSDB átlépte a 3 milliárdos ügyfélszámot
- Debreceni találmány csökkentheti a fűtési költségeket
- Magyar navigáció a Mazda3-ban
- A Samsung idei sikerei számokban
- Új HR-igazgató a Microsoft Magyarországnál
- A Magyar Telekom hálózatfejlesztését az Európai Beruházási Bank támogatja
- Egy jelszavak nélküli világ
- A Yahoo megvenné az Imgurt
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.