Innováció a Business Telecomtól
A vállalat európai terjeszkedést is tervez
A Business Telecom (Btel), Magyarország legnagyobb alternatív távközlési szolgáltatója sajtóeseményén számos bejelentést tett. Többek között új fejlesztéséről is lehullt a lepel, valamint további terjeszkedést és kötvénykibocsátást is terveznek.
A Btel eddig is lendületesen fejlődött, ám a vállalat sajtóeseményén kiderült, hogy még dinamikusabb pályára lépett. Bemutatták többek között új fejlesztésüket, valamint európai terjeszkedési terveikről is beszéltek.
Új szolgáltatásuk, az XPrime összekapcsolja az internetezőket és az internetet marketing és reklámcélokkal használó hirdetőket, ügynökségeket. Lényege, hogy az ügyfél jelentősen csökkentheti, sőt alapesetben le is nullázhatja távközlési rezsi költségeit azáltal, hogy a saját maga által választott témakörökben, célzott és interaktív reklámokat tekint meg. Böngészés közben a rendszer a felhasználó által választott időközönként felajánlja reklámblokk megtekintését, amelyet a felhasználó elfogadhat, vagy elutasíthat, megvalósítva ezzel a minőségi, kompromisszumok nélküli internetezés élményét.
A hirdetők számára azért jelentős ez az új promóciós forma, mert az XPrime forradalmasítja az online reklámozás eddig megszokott formáját. Célzottan és interaktívan érik el a fogyasztókat, akik figyelemmel kísérik a reklámot, mivel önös céllal veszik azt igénybe, nem kéretlenül érkezik és motiváltak, hiszen így kapják meg a kívánt jóváírást a számlájukból. Mindemellett az XPrime tökéletesen alkalmas az interneten megvalósított lokális (regionális, helyi, akár utcaszintű) célzásra, maximalizálva ezzel a reklám hatékonyságát.
A szolgáltatást az indulás pillanatában – 2014. február 1-től – csak magánelőfizetők vehetik igénybe, ADSL internet szolgáltatás keretében, de a társaság hamarosan kiterjeszti a teljes internet szolgáltatási területére, azaz hazánkban elérhető lesz, mikrohullámú, műhold és mobil internet technológián is.
A 2013-as frankfurti tőzsdei bevezetést követően a Business Telecom idén regionális terjeszkedésbe kezdett. A tervek szerint 2014-ben a társaság közvetlenül hat új európai piacra lép be az XPrime-mal és a hozzá tartozó internet és egyéb szolgáltatásokkal. A terjeszkedés első lépéseként a napokban megkezdődött a leányvállalatok megalapítása Ausztriában, Szlovákiában és Németországban, ahol az első negyedévben megkezdi tevékenységét a vállalat.
Részlet az elmúlt évek pénzügyi eredményeiből
Több Európai országban ahol a Btel nem tervezi a közvetlen piacra lépést, már előrehaladott tárgyalásokat folytat az XPrime franchise jogainak értékesítésére, hiszen a szolgáltatás oly mértékben egyedülálló, hogy az képes átalakítani és átrendezni az Európai internet piacot, így nagyfokú érdeklődés övezi.
Az XPrime lefejlesztéséhez és a vállalat 2014 évi fejlődéséhez való felkészüléshez szükséges tőkét a társaság a tavalyi évben megvalósult zártkörű tőkeemelésből és részvényértékesítésből (több mint 1 milliárd forint), valamint a szeptemberi nyilvános részvényértékesítésből (453 millió forint) teremtette meg, az erőteljes hazai és regionális terjeszkedéshez 2014 januárjában újabb kötvényeket bocsát ki Magyarországon. A 2,5 éves futamidejű kötvényeket 9,9%-os fix hozammal nemcsak intézményi befektetők, hanem kisbefektetők is jegyezhetik 2014. január 27. és 29. között a Budacash Brókerház Zrt. irodáiban valamint a Reálszisztéma Zrt.-nél.
Kapcsolódó cikkek
- Közös navigációs megoldást fejlesztett a BMW és az SAP
- Miért kevesebb a játék az újgenerációs konzolokra?
- A Huawei SingleSDB átlépte a 3 milliárdos ügyfélszámot
- Debreceni találmány csökkentheti a fűtési költségeket
- Magyar navigáció a Mazda3-ban
- A Samsung idei sikerei számokban
- Új HR-igazgató a Microsoft Magyarországnál
- A Magyar Telekom hálózatfejlesztését az Európai Beruházási Bank támogatja
- Egy jelszavak nélküli világ
- A Yahoo megvenné az Imgurt
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.