OneDrive névre vált a SkyDrive
A Microsoft átnevezi felhőtárhely-szolgáltatását, mely a jövőben a OneDrive névre hallgat majd. A változás egy védjegyvita eredménye, amelyben az ellenfél győzedelmeskedett.
A Microsoft és a British Sky Broadcasting Group között zajlott az a „Sky” név körül zajló védjegy vita, melyben a Microsoft maradt alul. A vállalat ezért kénytelen volt felhőtárhely-megoldását átnevezni. A korábban SkyDrive nevet viselő, 2007-ben indult szolgáltatás ezentúl OneDrive névre hallgat.
A lépést a vállalat blogposztban is megerősítette. Itt azt is megmagyarázzák, miért döntöttek éppen a OneDrive (egy meghajtó) név mellett. Az ok Ryan Gavin szerint, aki a fogyasztói alkalmazások és szolgáltatások általános menedzsere, hogy bár az emberek számos eszközt használnak életük során, mégis szeretnének mindent egy helyen tárolni: fényképeket, videókat, adatokat stb. Erre nyújt megoldást a OneDrive, mely találóan már nevében hordozza funkcionalitását.
A névváltoztatás nem érinti a felhasználók adatait, az új név alatt megtalálnak mindent. A SkyDrive.com oldal még mindig aktív, de a Microsoft már létrehozott egy előnézeti oldalt, ahol a felhasználók megtekinthetik, hogyan is fog kinézni az új felület. A hivatalos blogot már át is nevezték, és új dizájnt is kapott.
Forrás: Techspot.com
Kapcsolódó cikkek
- Majdnem 4 millió eladott Xbox One-nál jár a Microsoft
- Adattörlés a felhőben
- Az ATM-automaták 95%-án még XP fut
- Meghekkelték a Microsoft Office blogját
- IBM: 1,2 milliárd dollár felhőbe
- Nintendo: a Wii U nem hozta meg a várt sikert
- Új vezető a Microsoftnál az e-kormányzati program erősítésére
- Felhőszolgáltatással és mobil megoldással bővül a Xerox DocuShare
- 2015-ben jöhet a Windows 9
- A Rex Kutyaotthon Alapítvány a Microsoft megoldását használja
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.