Érkezik a Facebook hírolvasó alkalmazása, a Paper
Az app először iOS-en debütál
A népszerű közösségi oldal, a Facebook megalkotta saját hírolvasó applikációját, a Papert, amely elsőként iOS készülékeken debütál az Egyesült Államokban a jövő hét folyamán.
A Facebook hírolvasó alkalmazása, a Paper ismerőseink megosztásából készít az olvasóknak egy teljes képernyős magazinos elrendezést, amelyet nem zavarnak hirdetések és semmi egyéb, csak a tartalom (szöveg, képek és videók) van jelen. Vagyis az üzenőfalunk egy változatos tartalommal teli, olvasható portállá alakul át, amely sokkal átláthatóbb, mint az üzenőfal, ahol csak a tartalmak egy kis részével találkozunk nap mint nap.
Az alkalmazással tematikus hírválogatásokat is lehet majd olvasni különféle témákban: többek között sport, hírek, állatok, üzlet, ételek stb. Itt feltehetően a hashtageknek is nagy szerep jut majd abban, az adott tartalom éppen hova sorolódik. A Papert a felhasználók saját maguk is testreszabhatják az őket érdeklő témák alapján.
Az app a magazinos elrendezés miatt nagyon hasonlít a Flipboardhoz (lásd a videón). A cikkről cikkre váltás nagyon egyszerű, mindössze „swipe-olni” kell, csak az ujjunkat oldalra mozgatni, és már ugrottunk is a következő tartalomhoz: mintha egy újságot lapoznánk. A nagyméretű panorámaképeknél pedig a telefont csak adott irányba meg kell dönteni, és láthatjuk a képet saroktól sarokig, a fontos dologkra pedig ráközelíthetünk.
A Paper február 3-án mutatkozik be, elsőként az Egyesült Államokban, iPhone készülékeken.
Forrás: Engadget.com, Betanews.com
Kapcsolódó cikkek
- Érkeznek a Facebook videóhirdetések
- Újabb nyelvekkel bővült a Vine támogatottsága
- Coin – egy kártya mind helyett
- Frissült a Facebook Messsenger Android és iOS változata
- Frissült a Kaspersky Security for Mobile
- Energiamérő mobilapp az MVM-től
- Újra lesz Ericsson Alkalmazásverseny
- Mobilalkalmazás az Olcsobbat.hu-tól
- Megújult Quickoffice Androidon és iOS-en
- Késik a BBM
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.