A siker kulcsa a Kulcs-Softnál
forrás: Prím Online, 2014. február 2. 10:20
A Kulcs-Soft Számítástechnika Nyrt. 2013-as árbevétele elérte az 1 milliárd forintot, ehhez hozzájárult a vállalat külföldi piacokra fókuszáló Key-Soft üzletágának produktivitása is.
2011. óta több mint 50 országból töltötték már le a Kulcs-Soft termékeit, emellett a vállalat ma tíz célországra irányuló aktív weblappal is rendelkezik. 2013. év elejétõl a cég Key-Soft üzletágának kiemelt célpiacaként elsõsorban Romániát és Szlovákiát választották. További tevékenységeivel pedig az angol és az orosz nyelvterületû piacokra fókuszált, ezen piacok termékbevezetéseit készítette elõ.
A 2013-as évben magas konverziót eredményezett a demóletöltésekbõl történõ értékesítés, az év eleji adatokhoz képest ez a szám Szlovákiában 38,5 %, Romániában 270 %-os növekedést hozott. A licencek számában is ez a tendencia mutatkozott, ugyanezen idõszakra vonatkoztatva, 44,7%-kal emelkedett.
A tavalyi év fejlesztési szempontból is releváns volt a Key-Soft számára, egy forradalmian új online számlázó és készletkezelõ megoldással folytatták tevékenységüket az év második felében. Az Online Invoicing Software elnevezésû termékük technológiai, funkcionális és dizájn szempontból is kimagasló. Ezen kívül a naprakész lokalizációk lefejlesztésével a vállalat hatalmas lépést tett meg a külföldi piacokon történõ hosszú távú megerõsödésben.
Továbbá az év végére mind a román, mind a szlovák piacon megjelent az összetett igényeket kielégítõ, webáruházzal integrált ügyviteli megoldásuk is.
Várhatóan ez a piaci célcsoportjuk újrarendezõdését eredményezi 2014. elejére.
A 2013-as évben magas konverziót eredményezett a demóletöltésekbõl történõ értékesítés, az év eleji adatokhoz képest ez a szám Szlovákiában 38,5 %, Romániában 270 %-os növekedést hozott. A licencek számában is ez a tendencia mutatkozott, ugyanezen idõszakra vonatkoztatva, 44,7%-kal emelkedett.
A tavalyi év fejlesztési szempontból is releváns volt a Key-Soft számára, egy forradalmian új online számlázó és készletkezelõ megoldással folytatták tevékenységüket az év második felében. Az Online Invoicing Software elnevezésû termékük technológiai, funkcionális és dizájn szempontból is kimagasló. Ezen kívül a naprakész lokalizációk lefejlesztésével a vállalat hatalmas lépést tett meg a külföldi piacokon történõ hosszú távú megerõsödésben.
Továbbá az év végére mind a román, mind a szlovák piacon megjelent az összetett igényeket kielégítõ, webáruházzal integrált ügyviteli megoldásuk is.
Várhatóan ez a piaci célcsoportjuk újrarendezõdését eredményezi 2014. elejére.
Kapcsolódó cikkek
- Nyereséges volt az Ericsson a tavalyi utolsó negyedévben
- Az XAPT csoport a tavalyi 50 után idén is 40 százalékos növekedést tervez
- Lemondott a Synergon igazgatótanácsi elnöki posztjáról Gansperger Gyula
- Új marketingvezető a Profession.hu-nál
- 3 milliárd dollár felett végzett a SAS 2013-ban
- Világgazdasági Fórum - Szorosabb európai kapcsolatokra törekszik a Huawei
- Keresettek a Kulcs-Soft termékei az App Store piacán
- A fejlődő piacok felé terjeszkedik a Dell
- Új vezető a Microsoftnál az e-kormányzati program erősítésére
- 240 milliárd jüanra nőtt a Huawei globális árbevétele
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
2024. november 14. 11:21