20 millió dolláros tőkeinjekció online ételrendelő szolgáltatásnak
A Foodpanda-csoport további 20 millió dollárnyi befektetést kapott, hogy folytatathassa világhódító útját. Jelenleg négy kontinensen is tevékenykedik, célja, hogy 2014 első negyedévében már a világ 40 országában jelen legyen. A Foodpanda és a partnercége, a Hellofood a leggyorsabb ütemben növekvő online ételrendelő szolgáltatás, mely mostani tőkebefektetését egy olyan befektetői csoporttól kaptak, melynek tagja a Phenomen Ventures is. 2013-ban a Foodpanda már kapott 20 millió dollárt több befektetői csoporttól, többek között a Phenomen Ventures-től és az Investment AB Kinneviktől, és 8 millió dollárnyi tőkebefektetést az iMENA Holdings-tól.
Az online ételrendelő szolgáltatás segít az éttermeknek eladásaik növelésében online és mobiltelefonos felületek segítségével, ráadásul folyamatosan megújuló technológia hátteret biztosít és statisztikákkal látja el őket. A fogyasztók online kiválaszthatják és megrendelhetik kedvenc ételeiket, majd a Foodpanda a rendelést közvetlenül az éttermek felé továbbítja, akik kiszállítják azt. Világszerte több mint 22.000 partnerétteremmel dolgozik együtt a Foodpanda.
Kapcsolódó cikkek
- Webes meseolvasással bővült a gyógyvarázs program
- Honlap készült az otthoni ápolás tudnivalóinak oktatására
- Idén is lesz ingyenes netes KRESZ-képzés
- Internetes játékkal is harcolnak a korrupció ellen Kínában
- Már a GYSEV vonatai is szerepelnek a vonatinfo honlap térképén
- A német kormány 1989-90 történetét feldolgozó portált indított
- Weboldal készült a svábok jelenlétének bemutatására
- Online is megtekinthető a Schönbrunn-palota csaknem félszáz kincse
- Már a karácsonyfát is a neten vesszük
- Összehasonlítható internetcsomagok a szolgáltatók honlapjain