Csökkent a Telenor bevétele és nyeresége a negyedik negyedévben
A Telenor Magyarország 39,364 milliárd forint bevételt ért el a tavalyi negyedik negyedévben, szemben az egy évvel korábbi 42,043 milliárd forinttal, a cég kamat, adófizetés és amortizáció előtti eredménye (EBITDA) 10,880 milliárd forint volt, míg egy évvel korábban 11,654 milliárd forint.
Az előfizetések száma stabil maradt, a Telenor Magyarország 3 millió 488 ezer előfizetéssel rendelkezett a negyedik negyedév végén. Az aktív SIM-kártyák száma alapján számított piaci részesedés 31,38 százalék volt az időszak végén, miközben a Telenor decemberi mobil internet piaci részesedése 31,46 százalékra nőtt. A mobil internetes előfizetések száma 973 ezerre emelkedett a 2012 negyedik negyedévi 723 ezerről. A mobiltelefonon (small screen) internetezők száma 48 százalékkal volt magasabb, mint 2012 hasonló időszakában. A Telenor Magyarország által eladott telefonok több mint 77 százaléka már okostelefon, a táblagép-értékesítés pedig megnégyszereződött a vállalatnál 2012-höz képest.
Az egy előfizetésre jutó átlagos havi árbevétel összege ("blended ARPU" index) alacsonyabb volt, mint 2012 negyedik negyedévében, amelyet főként az összekapcsolási díjak csökkentésének negatív hatása magyaráz: az ARPU 3629 forintról 3413 forintra csökkent.
A társaság tavalyi bevétele mintegy 153 milliárd forint volt, az EBITDA pedig közel 53 milliárd forintot tett ki.
Kapcsolódó cikkek
- Alkalmazásvásárlás mobilegyenlegre, elsőként a Telenornál
- Telenor: az eladott telefonok kétharmada már okostelefon
- Óriási akciókkal indítja a telet a Telenor
- Már kapható a HTC legújabb Windows Phone-ja a Telenornál
- Elégedett a Telenor ügyfélszolgálat az érzelemfelismerő szoftverrel
- Új adatroaming szolgáltatás a Telenortól: okostelefonnal külföldön is
- Okostelefon Akadémia: Fókuszban a keresés
- Telenor Magyarország: csökkenő árbevétel, növekvő profit
- Telefonbeszélgetés HD minőségben a Telenornál
- Felhúzta a Telenor Magyarország eredményeit a mobilinternet
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.