2 éve először csökkentek a telefon eladások Kínában
A kínai telefonpiac talán a legnagyobb a világon, ennek ellenére az IDC utolsó negyedéves adatai csökkenő eladásokról tanúskodnak.
Az IDC 2013. évi utolsó negyedéves adatai szerint 4,3%-ot csökkent Kínában az eladott okostelefonok száma. A harmadik negyedévben 94,8 millió modellt értékesítettek, amely néhány hónap alatt 90,8 millióra csökkent.
A kínai piac évek óta növekvő tendenciát mutat, két év óta először tapasztalható csökkenés a piacon. Ennek oka azzal magyarázható, hogy a China Mobile bevezette 4G hálózatát, ám a kompatibilis készülékek nagy részr csak idén év elején érkezik. Mindez pedig az eladásokra is kihatással lehet.
Az IDC szerint egyre több okostelefon van a piacon, és a legtöbb embernek már van valamilyen eszköze. Ez pedig a gyártókat és a forgalmazókat is új kihívások elé állítja, hiszen meg kell győzniük az embereket arról, miért érdemes új telefont venniük.
Forrás: TheNextWeb.com
Kapcsolódó cikkek
- A Lenovo az LG fölé kerekedett az okostelefon-piacon
- Rekord a Xiaominál a „szinglik napján”
- Daxian N100i mobil – közvetlenül a konnektorba dughatod [Videó]
- A Xiaomi lekörözte az Apple-t a kínai piacon
- Megnőtt a kereslet a mobilalkalmazás-fejlesztők iránt
- Megelőzték az okostelefonok a hagyományos mobiltelefonokat
- Kínában összpontosul az iOS és Android piac
- Idén már az okostelefonok uralkodhatnak
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.