NetIQ PlateSpin Recon 4: a tökéletes felderítő
A NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet bejelentette, hogy elérhető a PlateSpin Recon 4, tervezési és elemzési megoldásának legújabb verziója. Az eszköz minden szükséges információt összegyűjt és rendelkezésre bocsát ahhoz, hogy a vállalatok egyértelmű képet kapjanak az alkalmazások és erőforrások kihasználtságáról, és optimalizálni tudják virtualizációs környezetüket.
Az eszköz segítségével pontosan áttekinthető és felbecsülhető a virtuális és fizikai kiszolgálókon futó informatikai szolgáltatások megóvásához szükséges infrastruktúra. A PlateSpin Recon leltárt készít a fizikai és virtuális gépekről, valamint összegyűjti az eszközök és szolgáltatások használati statisztikáit, így átfogó képet nyújt az adatközpontban futó alkalmazások és erőforrások felhasználási módjáról, illetve kihasználtságáról. Ezen információk megfelelő alapot biztosítanak a további tervezéshez, legyen szó akár szerverkonszolidációról, katasztrófa utáni helyreállításról, kapacitástervezésről vagy az adatközpont energiahatékonyságának optimalizálásáról.
Habár a legtöbb szervezet az optimális konszolidációhoz és teljesítményhez méretezi virtuális környezeteit, a biztonsági mentési és katasztrófa utáni helyreállítás területéről sokáig hiányzott ez az opció. A disaster recovery termékekhez kötődően az egyik nagy kihívást korábban az jelentette, hogy a vállalatok csak a legalapvetőbb jellemzőket tudták elemezni az informatikai szolgáltatásokkal és a tárhelyek kihasználtságával kapcsolatban, ezért nem rendelkeztek kellően részletes adatokkal, amelyek segítettek volna a biztonsági mentési folyamatok optimalizálásában, az adatvesztések minimalizálásában és a meglévő infrastruktúra hatékonyabb kihasználásában.
Mindez komoly dilemmát okozott az informatikus szakembereknek, mivel kénytelenek voltak költséges fizikai és virtuális biztonsági mentési infrastruktúrákat kiépíteni, hogy így védekezzenek az esetlegesen végleges biztonsági mentési hibák ellen, ugyanakkor a biztonsági mentési stratégia hatékonyságát nem tudták növelni.
A PlateSpin Recon 4 úgy oldja meg ezeket a problémákat, hogy részletes áttekintést biztosít a meglévő informatikai szolgáltatásokról, így lehetővé teszi a szervezetek számára, hogy előre felmérjék és ellenőrizzék biztonsági mentési és helyreállítási terveiket. A termék tényszerű adatokat szolgáltat, és különféle forgatókönyveket modellez, amelyek révén pontosan megállapítható, hogy milyen specifikációkkal kell rendelkeznie egy új disaster recovery környezetnek. Használatával csökkenthetők a biztonsági mentési infrastruktúra fenntartásának költségei, és minimalizálhatók az esetleges üzleti veszteségek és leállások.
A tervezési és elemzési eszköz által szolgáltatott adatok a PlateSpin termékcsalád kiváló szerverkonszolidációs képességeivel kombinálva teljes, a korábbiaknál sokkal hatékonyabb biztonsági mentési stratégiák kialakítását és megvalósítását teszik lehetővé. A PlateSpin Recon segítségével felderített igények pontosan kiszolgálhatók a NetIQ PlateSpin Forge katasztrófavédelmi megoldással, amellyel egyszerűen tükrözhetők és védhetők teljes informatikai szolgáltatások, beleértve az adatokat, alkalmazásokat és operációs rendszereket.
A NetIQ PlateSpin Recon 4 már elérhető.
Kapcsolódó cikkek
- Retina szkenneres drónok kézbesíthetnek Dubaiban
- A Facebook adminok „lelepleződnek”
- Új Toshiba TUM-32PRO1 Ultra HD monitor
- A SUSE Linux Enterprise Server az Amazon kormányzati felhőjében
- A jövő autói egymással kommunikálhatnak
- A MÁV fejleszti utastájékoztató rendszereit
- Egy szerkezet, amely jelzi a drónok érkezését
- NetIQ Access Manager 4: hozzáférés-kezelés felsőfokon
- A cukorral töltött akkumulátoroké a jövő?
- Samsung-Novell: biztonságosabb vállalati mobilhasználat
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.