Schneider Electric - HP: közös IT menedzsment platform
A Schneider Electric, az energiamenedzsment nemzetközi szakértője és a HP bejelentették partneri együttműködésüket, amelynek keretében a vállalatok megoldásaik ötvözésével átfogó adatközponti és IT menedzsment platformot szállítanak.
A StruxureWare for Data Center egyedülálló képességeinek köszönhetően részletgazdag ábrázolást, jelentéseket és analitikát készít az adatközponti és a kiszolgáló infrastruktúra, valamint az adatközpontnak helyet adó épületről, így a DCIM technológia ideális kiegészítője a HP Asset Manager szoftvernek. E két megoldás kombinációja jelentős energiamegtakarítást, valamint az informatikai eszközök és szolgáltatások hatékonyabb menedzselését biztosítja.
A Schneider Electric és a HP integrálja továbbá a StruxureWare for Data Centers és a HP Universal Configuration Management Database (UCMDB) megoldásokat, mellyel megvalósul a DCIM és az IT Service Management (ITSM) platformok közötti kommunikáció és az eszköznyilvántartási adatok összehangolása. A HP ezenkívül elérhetővé teszi a StruxureWare for Data Centers funkcióit és szolgáltatásait a HP saját Converged Management Consulting Framework keretrendszerében. Az integrációval a tanácsadók megalapozott javaslatokat tesznek a megoldások adatközpontokba tervezett telepítéseire, és meghatározzák a teljes ITSM és a DCIM rendszer egyesítésének legjobb módját az adott környezetben.
Kapcsolódó cikkek
- HP: 2,5 millió szalagos meghajtó Magyarországból
- Magyar szakember lett a HP regionális üzleti operációs igazgatója
- Chris Hummel a Schneider Electric Csoport új marketingigazgatója
- Bemutatkozott a HP Z1 G2 AiO munkaállomása
- Megjelent a HP Pavilion x2 hibrid gép
- HP Omni 10 Windows táblagép
- Guinness rekorder nyomtatócsalád a HP-tól
- A HP NonStop kínálata x86-os platformra is elérhető
- Kilenc tipikus adatközpont tervezési hiba
- Nyelvi Nagykövetség címmel jutalmazták a HP-t
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.