Nonstop orvosi távfelügyelet a Xeroxtól
A szív – és érrendszeri, illetve a légzőszervi betegségekkel küzdő emberek szoros felügyeletet követelnek az orvosoktól. Az esetleges állapotromlásukat csak folyamatos monitoringgal lehet megelőzni. Emiatt a betegeknek és a doktoroknak folyamatos összekötetésben kell állniuk egymással, viszont az állandó megfigyelés nagyon sokba kerül. Erre megoldásul a Xerox kutatói, a betegek védelmét szem előtt tartva, a költségek csökkentése érdekében kidolgoztak egy olyan kamerás, adatküldésre-és elemzésre alkalmas, vezeték nélküli rendszert, amely a betegeknek sem okoz semmilyen korlátozást, nem jár fertőzésveszéllyel, illetve az orvosoknak is segítséget jelent a gyógyító munkában.
A Xerox egészségügyi kutatásai azt a célt szolgálják, hogy a modern orvoslást minél közelebb hozzák a mindennapok realitásaihoz, illetve a beteg-doktor kapcsolatot mindkét fél számára komfortosabbá, könnyebbé és egyszerűbben kezelhetővé tegyék a mielőbbi gyógyulás érdekében.
Kapcsolódó cikkek
- Internetes tiltakozás a belgiumi gyermekeutanázia ellen
- Okosszemüveggel válnak láthatóvá a rákos sejtek
- Xerox: nő és a menedzselt szolgáltatások felé halad a magyar nyomtató piac
- Honlap készült az otthoni ápolás tudnivalóinak oktatására
- Integrált vércukorszintmérővel ellátott kontaktlencse a Google-től
- Felhőszolgáltatással és mobil megoldással bővül a Xerox DocuShare
- A Xeroxtól erősít a 3D Systems
- Új szoftver a gerincbetegek diagnosztizálásához
- Már emberi májat is nyomtatnak 3D-ben
- Okostelefont az okostelefonboltból
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.