A WhatsApp számokban
Eddig nem nagyon lehetett hallani a WhatsApp impozáns felhasználói táboráról, ám mióta a Facebook felvásárolta a szolgáltatást, egyre jobban fókuszba kerül. A statista készített egy felmérést arról, mi jellemzi a WhatsApp felhasználókat.
A WhatsApp jelenleg 450 milliós aktív felhasználói bázissal rendelkezik, amelyet a Facebook feje, Mark Zuckerberg a jövőben szeretne feltornászni 1 milliárdra. Erről a tervéről a szolgáltatás felvásárlásakor beszélt.
Folyamatosan nő a felhasználó bázis
A Statista felmérése mutat rá arra, hogy a szolgáltatás felhasználói valóban nagyon aktívak, az eredmények szerint ugyanis egy átlagos WhatsApp user több mint 1200 üzenetet küld havonta, és ennek majdnem dupláját, több mint 2200 üzenet kap ismerőseitől, valamint a userek átlagosan 40 képet töltenek fel.
A hang- és videóüzenetek már kevésbé népszerűek, havi szinten egy-egy felhasználó átlagoasan 13 hang- valamint 7 videóüzenet küld ismerőseinek.
A szolgáltatás felvásárlása nem csak a Facebook számára volt az eddigi legnagyobb beruházás (19 milliárd dollár). Ahogy az alábbi képen látszik, még a Google sem fizetett ennyit a Motorola Mobilityért.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- Kik használnak mobilinternetet hazánkban?
- Mobilalkalmazások: kik a legaktívabbak?
- A Facebook-felvásárlás után több órára leállt a WhatsApp
- A Facebook megvette a WhatsAppot
- A 100 legnézettebb hazai weboldal
- Valentin-napi szokások a netről
- Átalakul a Twitter
- A Facebook adminok „lelepleződnek”
- A felhasználók harmada nem bízik az online bankolásban
- A SEA szülinapi ajándéka a Facebooknak
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.