Felhőbe vonul a WinZip
ZipShare néven indított online szolgáltatást
A WinZip új online szolgáltatást indít ZipShare néven. A felhő alapú szolgáltatás egyelőre még csak beta verzióban érhető el, ám jól működik együtt más hasonló megoldásokkal.
Felhőtárhely szolgáltatást indított útjára a népszerű tömörítési segédprogram, a WinZip. A beta verziót bárki kipróbálhatja. Egy vagy akár több fájlt is feltölthetünk egyszerre, melyet közösségi oldalakon (Facebook, Twitter, LinkedIn) vagy e-mailben is megoszthatunk másokkal.
A közzététel előtt jelszóval levédhetjük dokumentumainkat, így valóban csak azok férhetnek hozzá, akiket mi szeretnénk. Megadhatjuk az az időintervallumot is, hogy mettől meddig legyenek elérhetők az adott fájlok.
A ZipShare nem kíván versenyezni más felhőszolgáltatásokkal, hiszen jelenleg is támogatja a legtöbb népszerű konkurens termékből való feltöltést, mint a Dropbox, OneDrive, GoogleDrive, Box, SugarSync, HighTail és a CloudMe tárhelyszolgáltatásokat.
A szolgáltatás ingyenes formában is használható 50 MB feltöltésig. A fizetős modell havi díja 9,95 dollár, éves díja pedig 39,95 dollár.
Forrás: Techspot.com
Kapcsolódó cikkek
- Google Cloud Print szolgáltatás OKI multifunkciós készülékeken
- A Facebook megvette a WhatsAppot
- Tíz nap alatt közel 9000 háztartás választotta az Xprime szolgáltatást
- 8 giga extra tárhely a OneDrive-ban
- A SUSE Linux Enterprise Server az Amazon kormányzati felhőjében
- iOS 8 és iWatch – fókuszban a mozgás és az egészség
- Az SAP a partnereit is felhőbe hívja
- OneDrive névre vált a SkyDrive
- Adattörlés a felhőben
- Papírmentes fuvarozás a NetLockkal
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.