Davosban tanácskoznak a világ vezető kommunikációs szakemberei márciusban
Március 11-12-én ötödik alkalommal rendezik meg a Davosi Világkommunikációs Fórumot (World Communication Forum) a világ vezető kommunikációs szakembereinek részvételével, akik a tanácskozáson megvitatják egyebek mellett a modern kommunikáció legújabb irányzatait és globális perspektíváit - közölte az eseményen részt vevő Capital Communications az MTI-vel.
A fórumra 25 országból érkeznek meghívottak, az idei díszvendég a Carnegie Mellon Egyetem számítástechnika professzora, Scott Elliott Fahlman lesz. A szakember nevéhez köthető az első hangulatjel módszeres használata 1982-ben. Az általa elterjesztett ikon a manapság már mindenki által jól ismert és használt mosolygós - smiley - hangulatjel volt.
Az első nap végén a legkiemelkedőbb kommunikátorokat, a legkreatívabb megoldásokat és az innovatív elképzeléseket C4F (Communication for Future) Davos-díjjal jutalmazzák összesen hat kategóriában - olvasható a közleményben.
Kapcsolódó cikkek
- Smartmobil 2014 konferencia Magyarország innovációs potenciáljáról
- Hanyagság nélkül nem lenne kiberbűnözés
- Marketing eszközök arzenálja
- Diplomaosztó a Digitális Mesterkurzuson
- Fókuszban az online pénztárgépek biztonsági megoldásai
- Nemzetközi innováció-menedzsment konferencia Budapesten
- Médiakonferencia – vita a szabályozás kihívásairól
- Bemutatták az Instagram Directet
- Élőben közvetítik a Lean Startup Conference-t
- Európai hírközlési szabályozó hatóságok vezetői üléseztek Budapesten
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.