Hazai találmány az első Mastercard integrációjú digitális pénztárca
A Cellum az OTP-vel és a MasterCarddal együttműködve egy új mobilfizetési megoldást fejlesztett, mely jelentősen megkönnyíti a Mastercard bankkártyával rendelkezők dolgát, mind az online, mind pedig a mobilfizetés tekintetében.
A Cellum fejlesztette OTPay szolgáltatás az első olyan Európában, amely integrálja a MasterPass rendszert, amely egy éve van jelen a piacon, hiszen a tavalyi MWC-n mutatkozott be.
„Ez az első olyan alkalmazás Európában, amely összeköti a mobilfizetési megoldást a Masterpass világszintű webes elfogadói rendszerével” – fogalmazott Kóka János, a Cellum vezérigazgatója.
Korábban ez kicsit másképp működött. Akkor még csak ott tudtuk használni mobil fizetőrendszerünket, ahol a mobiltárca elfogadó helyek voltak. Viszont ezt a mobilfizetési terméket bekapcsolták a MasterPass nemzetközi hálózatába, így mindenhol a világon, ahol a MasterPass gomb megtalálható, használható a megoldás. Rá kell nyomni, beírni a telefonszámunkat, és a telefonunkra érkezik meg a tranzakció.
Maradhat minden a régi
A megoldás használatához nem kell semmilyen különösebb dolgot tenni, mint letölteni egy ingyenes mobilalkalmazást. Vagyis – ahogy fogalmaztak – nem kell telefont cserélni ahhoz, hogy ezt az újdonságot használhassuk.
Annyi csupán a teendőnk, hogy mi magunkat és kártyáinkat beregisztráljuk az alkalmazásba, és onnantól használhatjuk ezeket. Bár a szolgáltatást a Cellum az OTP-vel közösen alakította ki ezt a megoldást, minden hazai MasterCard kártyával működik. A biztonságról a saját magunk által létrehozott PIN-kód gondoskodik.
A legnépszerűbb platformokon
Az applikáció Androidra, iOS-re és Windows Phone-ra is elérhető, ám Kóka János hozzátette, hogy később, ahogy sorra jelennek meg az új platformok, különféle kezdeményezések, időről időre megnézik majd, érdemes-e azokra is fejleszteni.
Forrás: Mobilarena.hu
Kapcsolódó cikkek
- Vezető hitelintézet erősíti a nemzeti mobilfizetést
- Mobilalkalmazások: kik a legaktívabbak?
- A Facebook-felvásárlás után több órára leállt a WhatsApp
- Itt az adat, hol az adat?
- Elérhető az új Novell Open Enterprise Server
- Már Gingerbreadre is elérhető a BBM
- Több mint egymillióan tölthettek le a Google Play áruházból egy kártevőt
- NetIQ PlateSpin Recon 4: a tökéletes felderítő
- Retina szkenneres drónok kézbesíthetnek Dubaiban
- A Facebook adminok „lelepleződnek”
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.