Megszűnik a Facebook és Google-belépés a Yahoo szolgáltatásainál
A Yahoo megszűnteti a Facebook illetve Google-fiókkal történő belépési lehetőséget. A vállalat szóvivője jelentette be, hogy ezentúl a szolgáltatások használatához a felhasználóknak regisztrálniuk kell.
Szépen lassan eltűnnek a Google és a Facebook belépési gombok a Yahoo szolgáltatásoknál. A felhasználók a jövőben tehát csak Yahoo azonosítóval léphetnek be a különböző oldalakra, vagyis kénytelenek lesznek regisztrálni. Ezt az alternatív belépési lehetőséget 2011-ben vezette be a cég.
A lépés jelzi a cég vezérigazgatója által tervezett változtatási szándékokat. A vállalat ugyanis arra törekszik, hogy növeljék az érdeklődést a webes termékek iránt, és újjáélesszék a stagnáló bevételt.
Marissa Mayer elmondta, hogy a Yahoo folyamatosan dolgozik azon, hogy javítsák a felhasználói élményt. A cég hivatalos nyilatkozatában pedig kifejtette, hogy az új folyamat lehetővé teszi számukra, hogy mindenki számára a leginkább személyre szabott felhasználói élményt nyújtsák.
Az első szolgáltatás, ahol életbe lépett az új belépési folyamat, a Yahoo Sports Tourney Pick’Em oldal, amely az egyetemi kosárlabda bajnokság hivatalos site-ja. Itt hétfő óta csak Yahoo azonosítóval lehet belépni.
A cég szóvivője elmondta, a cél az, hogy minden szolgáltatásnál fokozatosan kiiktatják majd a Facebook és Google belépési lehetőségeket, de pontos határidőt ezzel kapcsolatban nem közölt.
Forrás: Reuters.com
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- Drónokkal internetet – a Facebook megvenné a Titan Aerospace-t
- A Facebook megvette a WhatsAppot
- Tíz nap alatt közel 9000 háztartás választotta az Xprime szolgáltatást
- Átalakul a Twitter
- Technológiai újítás a Jófogáson
- Yahoo a látogatottsági lista élén
- A Yahoo a mobilszegmensre összpontosítja figyelmét
- A British Airways járatain a teljes út alatt lehet mobilozni
- Több mint 2 millió felhasználó fiók esett a hackerek áldozatául
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.