Szocsi 2014 - Az arany volt a legnépszerűbb szó a Twitteren
A szocsi téli olimpia ideje alatt az arany volt a legkedveltebb szó a Twitter közösségi oldalon, amelyet elsősorban a kanadaiak és az amerikaiak használtak a vizsgált időszakban - derült ki az IBM felméréséből.
A felhasználók nemzetiségét vizsgálva kiderült, hogy a tweetek majdnem fele a kanadaiakhoz és az amerikaiakhoz köthető, előbbiek az összes bejegyzés 24, utóbbiak a 20 százalékát adták. Aktívak voltak még ebből a szempontból a britek (9 százalék), valamint az ausztrálok, a franciák, az indiaiak és a japánok is (6-6 százalék).
Az ibm.com oldalon nyilvánosságra hozott elemzés szerint a bejegyzések 78 százalékát angol nyelven írták, a leggyakrabban megemlített sportolók ranglistáján Shaun White kétszeres olimpiai bajnok amerikai hódeszkás végzett az élen, az ő nevét 65 858 tweetben lelték fel a kutatók, bár ezúttal nem nyert érmet. Honfitársa, a szintén hódeszkás Sage Kotsenburg - aki a szocsi olimpia első aranyérmese lett - 53 291 bejegyzésben volt megemlítve, Jenny Jones brit hódeszkással kapcsolatban pedig 51 998 tweet született.
A Twitter-használók között a vizsgált időszakban a sportágak közül a hódeszka kapta a legtöbb pozitív véleményt (40 százalék), a második helyen a jégkorong (24 százalék), a harmadikon a műkorcsolya (23 százalék) végzett.
Kapcsolódó cikkek
- A Vine blokkolja a szexuális tartalmakat
- Fontos az ár: külföldi webshopokban vásárol a magyar
- Voks ’14: közvéleménykutató mobilalkalmazás
- Labdarúgó NB I - Már online is lehet jegyet vásárolni
- Internetes együttműködés menti meg a vlv.hu vízilabda-szakportált
- Lezárult a miskolci Digitális Közösség Program második szakasza
- Guardian: a brit titkosszolgálat éveken át rögzítette a Yahoo webkamerás képeit
- Megszavazta az EP a világháló akadálymentesítéséről szóló előterjesztést
- Az egész világon elérhető ingyenes internetet tervez egy amerikai szervezet
- Több mint 50 millió Barca-drukker a Facebookon
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.