Egyedülálló egészségmenedzsment applikáció a piacon
Tünetkeresővel és szakorvosi adatbázissal érkezik
Nemzetközileg is újdonságnak számító megoldást mutatott be a Doktor 24. Az új mobilapplikáció sokak életét könnyíti meg azzal, hogy gyorsan és hatékonyan segít eligazodni fontos, sőt akár sürgős egészségügyi kérdések között.
Hivatalosan is bemutatták a Doktor 24 komplex, a személyes egészség-menedzsmentet támogató mobilalkalmazását. Az applikáció újdonsága, hogy Magyarország legnagyobb, online szakorvosi adatbázisát integrálták a rendszerbe, a felhasználól eligazodást pedig interaktív tünetkereső és gyógyszertár kereső funkcionalitás is segíti. A keresők mellett az alkalmazáson keresztül egy online, orvosi időpontfoglaló is elérhető, így ténylegesen megvalósulhat, hogy egyetlen kattintással 133 szakterületről, közel 1000 szakorvos valamelyikéhez foglalható időpont.
A teljes egészében magyar fejlesztésű program az ún. MHealth (Mobil Health) megoldások térnyerését jelzi. Az egészségtudatosság terjedésével egyre többen szeretnék saját egészségük ügyét kézben tartani. Támogatója a Richter Gedeon Nyrt., amely a hazai gyógyszerellátás meghatározó szereplőjeként fontosnak tartja, hogy olyan korszerű szolgáltatások megjelenését is támogassa, mely a betegek számára lehetőséget teremt a prevencióra, valamint segítséget nyújt az egészségügyben történő hatékonyabb eligazodásban.
Az egészségügyi alkalmazás nemcsak konkrét egészségügyi kérdések kapcsán nyújt segítséget, de célzott, egyénre szabott üzeneteivel proaktívan figyelmeztet is az egészséggel kapcsolatos napi, illetve általános teendőkre. A Doktor24 mobilapplikáció egyszerre nyújt segítséget a prevencióhoz, az egészséges életmód fenntartásához, a tünetek felismeréséhez, az egészségügyben történő eligazodáshoz és a hatékony orvosi ellátás megtalálásához. Az applikáció Android és iOS rendszerű okostelelefonokhoz érhető el.
2012-es megalakulása óta a Doktor 24 az egészségmegőrzéssel, és betegség prevencióval kapcsolatos tudatformálást célozza. Ennek lényeges eleme ez a mobilapplikáció, ami önmagában is a Doktor 24 üzenetét hordozza: ”A betegségeket könnyebb megelőzni, mint orvosolni.”
Újdonságok:
Orvos kereső és időpont foglaló:
133 egészségügyi szakterületről, közel 1000 minősített szakorvos elérhetősége érhető el, a keresés után pedig egy kattintással időpont is foglalható a szakemberekhez.
Gyógyszertár kereső:
A folyamatosan frissülő adatbázisban több mint 3000 gyógyszertár található meg. Az alkalmazás a GPS segítségével figyelembe veszi a felhasználó aktuális pozícióját és a legközelebbi gyógyszertárat térképen is megjeleníti.
Interaktív tünetkereső:
A páciens a test különböző pontjain, szervrendszereiben kialakuló tünetek alapján keresve, listát kap a szóba jöhető kórképekről és azok rövid ismertetését is elolvashatja. A tünetkereső alkalmazás természetesen semmilyen formában nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot és a pontos diagnózis felállítását!
Értesítések egészséggel kapcsolatos teendőkről:
Egyéni paraméterek beállítása után, a rendszer értesítéseket küld a felhasználónak az aktuális egészség-teendőkről, mint például szűrővizsgálatok esedékessége, időszakos védoltások oltások beadásának szükségessége, egyéb, fontos szezonális információk az egészség világából.
Intelligens gyógyszerezés figyelő:
Előzetes, egyéni beállítást követően figyelmeztet a rendszeresen szedett gyógyszerek bevételének napi esedékességéről, illetve arról, ha például elfogyóban van egy készítmény.
Kapcsolódó cikkek
- Távirányítóvá teszi a mobilt a UPC új digitális tévés applikációja
- Mobilalkalmazáson keresztül is követhetik egyenlegüket a diákhitelesek
- ITware a MWC-n: mobilalkalmazást készíthetünk 15 perc alatt
- BeeSmarter: a Blackbone sikerével zárult a verseny
- Interaktívak és hiperaktívak a tévé előtt
- Megérkezett a Facebook Messenger Windows Phone-ra
- Ajándék szoftverek minden Galaxy S5-höz
- Voks ’14: közvéleménykutató mobilalkalmazás
- Mobilalkalmazással a mentésben
- Jelentős látásjavulás érhető el az új mobilapplikációval
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.