Pénzküldés telefonról telefonra
Az Erste Bank mobilfizetési megoldása egyedülálló hazánkban
A Cellum fejlesztette az Erste Bank új mobilfizetési szolgáltatását, mellyel hazánkban elsőként telefonról telefonra tudunk pénzt utalni, méghozzá biztonságosan. Az Erste MobilePay névre hallgató megoldáshoz az sem szükséges, hogy a címzett rendelkezzen ehhez szükséges alkalmazással.
Már elérhető Magyarországon az Erste Bank új szolgáltatása az ügyfelek számára, a MobilePay megoldás. Később több olyan ország is csatlakozik a sorba, ahol az Erste jelen van a piacon. A tendert még tavaly írták ki, és indiai és amerikai fejlesztőcsapatokkal versenyezve végül a magyar Cellum Csoport kapta a megbízást.
A szolgáltatás immáron használatra kész, segítségével pedig egyik mobiltelefonról a másikra küldhetnek az ügyfelek biztonságos úton pénzt. A megoldás egyelőre Android és iOS rendszerű készülékekre érhető el, még nem tudni, tervezik-e további operációs rendszerek bevonását.
Mire jó?
Az alkalmazás segítségével telefonról intézhetik az ügyfelek fontos pénzügyeiket, mint például az egyenleg feltöltése, illetve a számlák befizetése, autópálya-matrica vásárlása. Az új MobilePay szolgáltatás pedig mindemellett a telefonról telefonra való pénzküldést is lehetővé teszi, és ehhez csak a küldőnek kell az applikációval rendelkeznie a telefonján.
A biztonság is kulcsfontosságú. Sokan az e-bankos illetve netes fizetésekben sem bíznak meg eléggé, egy ilyen megoldás pedig pláne kételyeket ébreszthet. Erről a kérdésről is a Cellum rendszere gondoskodik: a szolgáltatásnál az évek óta hibamentesen működő „eltört titok” technológiát alkalmazzák.
Hogyan működik pontosan?
A számlabefizetés sokkal egyszerűbb és időtakarékosabb lehet, ha ezt az opciót válasszuk. Elég kiválasztani, milyen típusú csekkünk van, majd a fényképezőgép ikon segítségével be lehet szkennelni az adott csekket. Előfordulhat, hogy a rendszer ez alapján nem ismer fel bizonyos adatokat (ez fényképezőtől is függ), ilyenkor be lehet írni ezeket az adott mezőbe.
A pénzküldéshez pedig nem kell megadni mást, mint a címzett telefonszámát. Ha az illetőnek is van MobilePay alkalmazás telefonját, kiválaszthatja, hova szeretné az utalt összeget kapni, amiről a rendszer automatikusan értesíti, ha pedig nem rendelkezik ilyennel, SMS értesítés érkezik a készülékére.
Egyebek mellett GPS segítségével is parkolhatunk is autónkkal, ugyanis miután engedélyeztük a helymeghatározást, a rendszer automatikusan felismeri, a telefonkészülék melyik parkolási zónában tartózkodik. Ha esetleg nincs GPS-jel, a zónakódot manuálisan is meg lehet adni.
A szolgáltatásokról bővebben az Erste MobilePay oldalán lehet tájékozódni, az appok pedig letölthetők az AppStore-ból és a Google Play áruházból.
Kapcsolódó cikkek
- Megújult az Instagram Android appja
- Az SAP megoldása blokkolja a gyanús SMS-eket
- Hazai találmány az első Mastercard integrációjú digitális pénztárca
- A Fuji Xerox elindította SkyDesk Projects alkalmazását
- Itt az adat, hol az adat?
- Ismét lesz BeeSmarter csapatverseny
- A jövőben mobilszámra is utalhatunk pénzt
- A Rex Kutyaotthon Alapítvány a Microsoft megoldását használja
- Az Intel emberi érzékeléshez hasonló képességekkel ruházza fel készülékeit
- Új szoftver a gerincbetegek diagnosztizálásához
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.