Mindent bekebelez a Foodpanda
A Foodpanda online ételrendelő felület 22 hónap alatt 40 országra terjesztette ki tevékenységét, ezzel az elmúlt évhez képest 100%-os növekedést ért el. Több mint 22 000 partner éttermével a Foodpanda/Hellofood már az online ételrendelés nemzetközi piacvezetője.
“Nemzetközi vállalat vagyunk” mondta Ralf Wenzel, a Foodpanda nemzetközi ügyvezető igazgatója. “Hatalmas piaci előnyt jelent, hogy gyorsan eljutunk új piacokra. A felgyorsult növekedésünk a bizonyíték arra, hogy a modellünk működik, és így egyre több vásárlónk élvezheti az általunk nyújtott kényelmes szolgáltatást. Remek helyi csapataink vannak, és továbbra is keményen dolgozunk azon, hogy termékeinket még több országban elérhetővé tegyük – és persze izgatottan várjuk az új kihívásokat.”
A Foodpanda és társmárkája a Hellofood 48 millió USA dolláros kockázati tőkével indult, amelyet befektetők egy csoportja, többek közt az Investment AB Kinnevik és a Phenomen Ventures biztosított.
Kapcsolódó cikkek
- Közel 25 milliárd forintos forgalmat generálnak az online szállásközvetítők
- Magyar Telekom: helyreállt az államkincstár Webkincstár felülete
- Fontos az ár: külföldi webshopokban vásárol a magyar
- Labdarúgó NB I - Már online is lehet jegyet vásárolni
- Internetes együttműködés menti meg a vlv.hu vízilabda-szakportált
- Google Cloud Print szolgáltatás OKI multifunkciós készülékeken
- Már 360 étteremből rendelhetünk az online ételfutár szolgáltatással
- Elindult a PártKereső.hu
- CivilMag néven adományozói és közösségi portál indult
- 20 millió dolláros tőkeinjekció online ételrendelő szolgáltatásnak