Az Európai Parlament megszavazta a roamingdíjak eltörlését
2015 karácsonyától lép hatályba az Európai Parlamentben ma megszavazott roamingdíj eltörlés, amely a „behálózott kontinens” elnevezésű (az egységes távközlési piacról szóló) bizottsági rendeletjavaslat általános szavazásának része volt.
Korábban már írtunk róla, hogy Brüsszel eltörölné a roaming-díjakat, ám mindezt olyan szabályozások mellett, amelyben a szolgáltatók korlátozhatják a túlzott roamingolást.
Az Európai Parlament ma döntést hozott az ügyben, és 2015 karácsonyától hivatalosan is megszűnnek a roaming-díjak. Neelie Kroes, az Európai Bizottság alelnöke elmondta, hogy a most elfogadott rendelet nagyban megkönnyíti az emberek számára, hogy mindenkihez eljuthassanak, a szolgáltatóknak pedig meg kell adni ezt a lehetőséget.
Ahogy fogalmazott: „2010-ben ígéretet tettem rá, hogy 2015 végéig felszámolom a roamingdíjakat – most egyetlen lépésre vagyunk ezen ígéret megvalósulásától."
A következő lépés ez ügyben az lesz, hogy az EU tagállamai tanulmányozzák a rendeletet, és a remények szerint 2014 végére megszülethet a végső megállapodás annak szövegéről.
Forrás: europa.eu; Kép: appadvice.com
Kapcsolódó cikkek
- Júliustól a T-Mobile újabb roaming előnyöket kínál a külföldre utazóknak
- Vodafone üzlet nyílt a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren
- Az LG L Seriesv II készülékei is megkapják a KNOCKon funkciót
- Mindhárom mobilszolgáltató internetszolgáltatása elérhető lesz a 4-es metrón
- Húsz éve indult a GSM szolgáltatás Magyarországon
- Megszüntetnék a roaming-díjakat
- Mobil egészségügyi szolgáltatás a Vodafone-tól
- NetIQ MobileAccess: biztonságos mobilhozzáférés a vállalati adatokhoz és alkalmazásokhoz
- Hajnalra helyreállt a Magyar Telekom mobilszolgáltatása
- Országos probléma a Magyar Telekom több szolgáltatásában
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.