Már 12 millióan töltötték le az Office iPad verzióját
Siker övezi az Office irodai programcsomag iPadre optimalizált változatát, amely március végén jelent meg az App Store polcain. Eddig több mint 12 millióan töltötték le.
A Microsoft iPad felhasználók számára is elérhetővé tette Office programcsomagját. Az appok már az első néhány napban vezették az alkalmazásbolt letöltési listáját annak ellenére, hogy az Android és iPhone verziótól eltérően csak a program letöltése ingyenes, ha már szerkeszteni és létrehozni szeretnének a felhasználók dokumentumokat, Office 365 előfizetésre van szükség.
Az Office büszke arra, hogy ilyen népszerű az iPad változat, örömét Twitteren is megosztotta követőivel, ahol egy képet is közzétett. Bár arról nem beszéltek a letöltések számához viszonyítva hány Office 365 előfizetést vásároltak a felhasználók.
Az Seattle Times megkereste ezzel kapcsolatban a Microsoftot, akik csak annyit válaszoltak, hogy nagyon elégedettek az eddigi érdeklődéssel, de több információt nem osztanak meg ezzel kapcsolatban, vagyis nem árulták el, hogy vajon ez is pozitív mutatókkal szolgál-e.
Forrás: Engadget.com
Kapcsolódó cikkek
- Android mobilokra és iPhone-ra is ingyenes a Microsoft Office
- Microsoft Office – iOS és Android rendszerre is
- Még márciusban debütál az Office iPad verziója
- Ingyenes könyv az internetes biztonságról
- Mobilalkalmazások: kik a legaktívabbak?
- Az Apple és a Google küzd a Flappy Bird klónok ellen
- Egyre több alkalmazást töltünk le
- Rekordot döntött az Apple az ünnepi időszakban
- Már 80%-os az iOS 7 elterjedtsége
- A Yahoo időjárás alkalmazása iPadre is megérkezett
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.