PS3-on és PS4-en is elérhető a fuso
Magyarországon elsőként a fuso jelent meg a PS3 és PS4 konzolok platformján, mint SVOD (előfizetéses digitális videótár) szolgáltató. Segítségével a felhasználók egyéni igényeiknek megfelelően személyre szabott gyakorisággal nézhetnek különböző videós tartalmakat, olvashatnak híreket, amint azok a rendszerben elérhetővé válnak.
A szolgáltatás korábban sikeresen debütált a Sony 2012-2013-as okos TV készülékein, BD lejátszóin, valamint a 2009-től gyártott BRAVIA modelleken. A fuso által támogatott eszközök száma az elmúlt időszakban folyamatosan növekedett, mostantól pedig Magyarországon már a Sony PlayStation3 és PlayStation4 konzolokon is elérhető, így a hazai előfizetők már ezen a platformon is élvezhetik az igazi mozifilmek, sorozatok és egyéb műsorok széleskörű kínálatát. Ez az első SVOD (havi előfizetéses) szolgáltatás, mely itthon konzolon is hozzáférhető.
Sándor Csaba, a Sony magyarországi fiókjának PlayStation üzletág vezetője kiemelte, hogy a szolgáltatás azok számára hasznos, akik nem csak játszani szeretnének a konzoljukon. A kínálat folyamatosan növekszik, ráadásul ez az első ilyen jellegű szolgáltatás a konzolok világában itthon, így nagy reményeket fűznek ehhez az együttműködéshez.
A támogatott eszközökön felül a videók kínálata is folyamatosan bővül. Jelenleg több mint 40 online csatorna áll a felhasználók rendelkezésére. Az ingyenes fuso Free szolgáltatással összesen mintegy kétmillió videótartalom érhető el. A fuso Premiummal pedig – kevesebbért, mint egy mozijegy ára – több mint 1200 órányi mozifilmet és sorozatot élvezhetnek az előfizetők a legnagyobb hollywoody studiók kínálatából. A kínálatban olyan sikerfilmek is elérhetőek, mint pl. a THOR: Sötét világ; Jégvarázs (2014.04.09-től) vagy az Alkonyat – Hajnalhasadás 1-2. rész Az év végére a tervek szerint a megtekinthető tartalmak mennyisége eléri majd a 3000 órát.
Kapcsolódó cikkek
- 6 milliónál jár a PS4
- Limitált kiadású Metal Gear Solid 5 PS4 konzolok érkeznek
- A PS4 jobban teljesít az Xbox One-nál
- Majdnem 4 millió eladott Xbox One-nál jár a Microsoft
- Miért kevesebb a játék az újgenerációs konzolokra?
- 2 millió eladott Xbox One 18 nap alatt
- Már nem csak okostévéken fut a fuso Premium
- Sony: év végéig hárommillió PS4 talál gazdára
- Indul a Fuso Premium Streaming videószolgáltatása
- Karácsony előtt jön a PS4
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.