PS3-on és PS4-en is elérhető a fuso
Magyarországon elsőként a fuso jelent meg a PS3 és PS4 konzolok platformján, mint SVOD (előfizetéses digitális videótár) szolgáltató. Segítségével a felhasználók egyéni igényeiknek megfelelően személyre szabott gyakorisággal nézhetnek különböző videós tartalmakat, olvashatnak híreket, amint azok a rendszerben elérhetővé válnak.
A szolgáltatás korábban sikeresen debütált a Sony 2012-2013-as okos TV készülékein, BD lejátszóin, valamint a 2009-től gyártott BRAVIA modelleken. A fuso által támogatott eszközök száma az elmúlt időszakban folyamatosan növekedett, mostantól pedig Magyarországon már a Sony PlayStation3 és PlayStation4 konzolokon is elérhető, így a hazai előfizetők már ezen a platformon is élvezhetik az igazi mozifilmek, sorozatok és egyéb műsorok széleskörű kínálatát. Ez az első SVOD (havi előfizetéses) szolgáltatás, mely itthon konzolon is hozzáférhető.
Sándor Csaba, a Sony magyarországi fiókjának PlayStation üzletág vezetője kiemelte, hogy a szolgáltatás azok számára hasznos, akik nem csak játszani szeretnének a konzoljukon. A kínálat folyamatosan növekszik, ráadásul ez az első ilyen jellegű szolgáltatás a konzolok világában itthon, így nagy reményeket fűznek ehhez az együttműködéshez.
A támogatott eszközökön felül a videók kínálata is folyamatosan bővül. Jelenleg több mint 40 online csatorna áll a felhasználók rendelkezésére. Az ingyenes fuso Free szolgáltatással összesen mintegy kétmillió videótartalom érhető el. A fuso Premiummal pedig – kevesebbért, mint egy mozijegy ára – több mint 1200 órányi mozifilmet és sorozatot élvezhetnek az előfizetők a legnagyobb hollywoody studiók kínálatából. A kínálatban olyan sikerfilmek is elérhetőek, mint pl. a THOR: Sötét világ; Jégvarázs (2014.04.09-től) vagy az Alkonyat – Hajnalhasadás 1-2. rész Az év végére a tervek szerint a megtekinthető tartalmak mennyisége eléri majd a 3000 órát.
Kapcsolódó cikkek
- 6 milliónál jár a PS4
- Limitált kiadású Metal Gear Solid 5 PS4 konzolok érkeznek
- A PS4 jobban teljesít az Xbox One-nál
- Majdnem 4 millió eladott Xbox One-nál jár a Microsoft
- Miért kevesebb a játék az újgenerációs konzolokra?
- 2 millió eladott Xbox One 18 nap alatt
- Már nem csak okostévéken fut a fuso Premium
- Sony: év végéig hárommillió PS4 talál gazdára
- Indul a Fuso Premium Streaming videószolgáltatása
- Karácsony előtt jön a PS4
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.