Akár 86 367 lehetséges telefonzár az LG Knock Code-dal
Az LG új Knock Code funkciója egészen egyedi módon védi telefonon tárolt adatainkat. A megoldás, mely a G2 Mini, az F Series II és L Series III modelleken debütál hazánkban, akár 86 367 lehetséges koppintáskombinációt kínál. Az újítás a kényelmi és időtakarékossági szempont mellett még biztonságosabbá teszi a készülékek használatát.
Teljesen egyedivé teszi a telefonok zárolt képernyőjének feloldását az LG új, Knock Code névre keresztelt funkciójával, amely egyedi koppintáskombinációval aktiválja és oldja fel az okostelefonok zárolt képernyőjét. Az új funkció a G2 Mini, F Series II és L Series III modelleken debütál hazánkban, illetve egy hamarosan elérhető szoftverfrissítéssel a G2 és a G Flex tulajdonosok is telepíthetik majd készülékeikre.
Az LG által végeztetett kutatás szerint a legtöbb felhasználó naponta mintegy 100-150 alkalommal oldja fel mobilkészülékét. Ez a tény arra ösztönözte a vállalatot, hogy biztonsági és kényelmi szolgáltatásokkal fejlessze tovább a már meglévő, 2008-ban szabadalmaztatott KNOCKon funkcióját, amely eddig a telefon aktiválását egyszerűsítette két koppintásra, viszont a feloldást még nem tette lehetővé.
A KNOCKon ideális alapot nyújtott a Knock Code funkció kifejlesztéséhez, amelynek egyértelmű előnye, hogy egyszerre képes bekapcsolni a kijelzőt és feloldani a készüléket, így a hagyományos jelszavas és jelkód alapú védelemnél kényelmesebb és biztonságosabb is. A funkció lényege, hogy négy láthatatlan részre osztja az okostelefon kijelzőjét, a felhasználóknak pedig az általuk meghatározott sorrendben 2-8 alkalommal kell a negyedekre koppintania.
A több mint 80 ezer lehetséges kombinációnak köszönhetően a megoldás vetekszik még az ujjlenyomat-felismerő rendszerekkel ellátott készülékek nyújtotta biztonsággal is. Mivel a Knock Code a képernyőn bárhol, bármilyen méretben megadható anélkül, hogy a képernyőre pillantanánk, a jelszóval való visszaéléstől sem kell tartanunk.
A fokozott biztonság és kényelem mellett gyorsabban és pontosabban reagál, mint a környezeti változásokra jóval érzékenyebb biometrikus rendszerek. Nem meglepő tehát, hogy az említett felmérésben résztvevők több mint 50 százaléka a Knock Code szolgáltatást jelölte meg a G Pro 2 legnagyobb érdeklődéssel várt funkciójának.
Kapcsolódó cikkek
- Az LG L Seriesv II készülékei is megkapják a KNOCKon funkciót
- A Fehér Ház lecserélné a BlackBerryket? [Frissítve]
- Márciusban érkezik a KitKat frissítés az LG G2-re
- G2 mini: az LG első kompakt okostelefonja
- A legújabb LG L Series termékcsalád az MWC-n
- Hazánkban az LG hajlított okostelefonja
- Az okostelefon-gyártók nagy teljesítményű modellekkel készülnek az MWC-re
- Rekordot döntött az LG az okostelefon eladásokban
- Obama nem használhat iPhone-t
- Hogyan tudhatja digitálisan is biztonságban családját?
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.